ماهینی: دولت می تواند مثل فوتبالیست ها به رشته های دیگر جایزه بدهد/ کنعانی را جدی نگیرید او عقل ۱۸ ساله دارد + فیلم

حسین ماهینی کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: او را جدی نگیرید!

به گزارش اخبار تایمز؛ حسین ماهینی سرمربی تیم ستارگان در حاشیه بازی امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی با تیمی که معمولا فوتبال و والیبال بازی می کنیم برای این مسابقات دعوت شدیم. فرم تیم ستارگان هنر. دو بازی قبلی را بردیم و امروز به فینال رسیدیم. امیدوارم با همت بچه ها بتوانیم در مسابقات قهرمان شویم و به عنوان مربی در خدمت آنها باشم. ما بیشتر روی فوتبال کار کردیم اما تا جایی که بتوانیم فوتسال را هم کار خواهیم کرد.

ماهینی در پاسخ به این سوال که آیا این اولین تجربه شما به عنوان سرمربی است، با خنده گفت: تقریباً بله، امسال در لیگ برتر و لیگ یک پیشنهاد داشتم اما به دلیل اینکه نتوانستم آن را قبول کنم. برخی از رویدادها که شما بهتر می دانید.”

.

وی در پاسخ به این سوال که مدرک مربیگری خود را از کجا گرفته است، گفت: مدرک B آسیا را گرفتم و انشالله دو سه ماه دیگر مدرک A می گیرم. علاوه بر مربیگری در دانشگاه هم مشغول به تحصیل هستم و انشالله دو ترم دیگر لیسانس مربیگری فوتبال را خواهم گرفت. علاوه بر کار فنی می خواهم مدرک دانشگاهی هم داشته باشم. اتفاقا چند وقت پیش با برانکو صحبت می کردم و به او گفتم می خواهم از دانشگاه مدرک بگیرم، خیلی تشویقم کرد. می دانید که خود برانکو هم تحصیل کرده است.

.

ماهینی در خصوص بازی فردای پرسپولیس و استقلال تاجیکستان گفت: شرایط ما در لیگ خیلی خوب است، درست است که مقابل نصر باخت بدی داشتیم. ما هویت خود را در آسیا پیدا کردیم و در چند سال اخیر خود را به آسیا نشان دادیم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم یک برد خوب مقابل استقلال تاجیکستان کسب کنیم.

.

مدافع پیشین پرسپولیس در مورد رسوایی های ایجاد شده در مورد جوایز میلیاردی خطاب به فوتبالیست ها گفت: به نظر من همه ملی پوشان شبانه روز کار می کنند و مسئولان می توانند همان جوایزی را که به فوتبالیست ها می دهند به ملی پوشان بدهند. بازیکنان تیم های دیگر رشته ها نیز. به این ترتیب انگیزه سایر ملی پوشان نیز چند برابر خواهد شد. البته این بحث وجود دارد که فوتبال طرفداران بیشتری دارد، اما ما کشتی، بسکتبال، کاراته و دیگر ورزش ها را هم می بینیم و برایشان از تلویزیون دعا می کنیم. ما دوست داریم همان جوایز را دریافت کنند.

.

حسین ماهینی در پایان سخنان خود به اظهارات اخیر حسین کنعانی زادگان مبنی بر واردات خودروی ۱۰۰ میلیارد دلاری خود به کشور نیز اشاره کرد و گفت: او را زیاد جدی نگیرید. اشتباه کرد چون عقلش هنوز ۱۸ سالشه!

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml