محصولات جدید برند پولاکس pollux

نورپردازی یکی از مهمترین عناصر در طراحی داخلی و خارجی خانه و محل کار شما است. توسط نورپردازی شما میتوانید شرایطی امن برای کار، محیطی مناسب برای سرگرم شدن، فضایی آرام و دلنشین و به صورت کلی فضای دلخواهتان را فراهم کنید. مهمتر از همه، نورپردازی زیباست و نور پردازی خوب و با کیفیت به خانه شما جان می بخشد.

یکی از جدید ترین و مطرح ترین برند های فعال در حوزه نورپردازی و تولید ملزومات آن که در کشور عزیزمان ایران فعالیت میکند، برند پولاکس می‌باشد. برند پولاکس این روزها به یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده ملزومات نورپردازی در ایران تبدیل شده است.

در ادامه می‌خواهیم جدیدترین محصولات پولاکس را با یکدیگر بررسی کنیم. همچنین به ویژگی‌های محبوب این برند و نکاتی که آن را نسبت به سایر برند ها متمایز میکند، اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

برند پولاکس

با پیشرفت تکنولوژی و خودکفا شدن کشور عزیزمان ایران در حوزه نورپردازی، برند های زیادی شروع به فعالیت در این زمینه کردند. برند پولاکس یکی از قدیمی ترین برند های فعال این حوزه است. سابقه فعالیت این مجموعه به بیش از ۲۰ سال پیش برمیگردد. از همین رو میتوان گفت که در این صنعت پیشرو هستند.

ایده پردازی، خلاقیت و استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها در تک تک محصولات پولاکس مشهود است. میتوان دید که این برند به راحتی با برند های خارجی رقابت میکند و البته کیفیتی مشابه با کالاهای خارجی دارد. فاکتور های بسیار زیادی وجود دارند که میتوانند نورپردازی معمولی خانه را به یک نورپردازی منحصر به فرد و عالی تبدیل کنند. تیم خلاق و حرفه ای پولاکس تمامی این فاکتور ها را با دقت در طراحی هایشان اجرا میکنند. از رنگ و طرح لامپ ها تا چگونگی طراحی چراغ های متنوع، Pollux همه اینها را پوشش میدهد.

سوال اصلی اما اینجاست که جدیدترین محصولات کمپانی pollux چه هستند؟ این برند بر چه اساسی محصولات جدیدش را رونمایی میکند و ویژگی این محصولات چیست؟ در ادامه محصولات جدید برند pollux را به شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی هر یک را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

پولاکس چه نوع محصولاتی را تولید میکند؟

قبل از معرفی جدیدترین محصولات برند پولاکس، ابتدا باید به انواع دسته بندی محصولات این کمپانی اشاره کنیم. این کمپانی به صورت کلی در ۳ حوزه مختلف فعالیت میکند:

  1. نورپردازی داخلی
  2. نورپردازی خارجی
  3. تجهیزات نورپردازی
نورپردازی داخلی نورپردازی خارجی تجهیزات نورپردازی
چراغ ریلی چراغ زیر پله ای لامپ ال ای دی
چراغ سقفی توکار ریل چراغ
چراغ سقفی روکار
قاب هالوژن
چراغ آویز

چراغ ریلی

  • نورپردازی داخلی: همانطور که در جدول مشاهده کردید، نورپردازی داخلی شامل انواع چراغ های ریلی، سقفی، لوستر ها و نورپردازی داخل فضای خانه یا محیط کار میباشد. محصولات برند پولاکس که برای روشنایی داخلی استفاده می شوند در انواع تنالیته رنگی تولید و به بازار عرضه میشوند. این محصولات در رنگ های گرم (نارنجی، زرد و…) و همچنین رنگ های سرد مانند سفید و آبی موجود هستند.
  • نورپردازی خارجی: برند پولاکس برای طراحی نما و نورپردازی خارجی ساختمان نیز تمهیداتی را تولید و عرضه میکند. انواع چراغ های زیر پله، نما و ورودی ها از محصولات جدید این برند هستند.
  • تجهیزات نورپردازی: همانطور که در جدول مشاهده کردید، تجهیزات شامل انواع مختلف لامپ ها، ریل ها و چراغ های ریلی می باشد. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت انواع رنگ های لامپ ها و چراغ ها را مشاهده کنند و با توجه به نیازشان برای خرید اقدام نمایند.

چراغ ریلی

چراغ ریلی یکی از جدیدترین محصولات تولیدی برند pollux است. نور و اثر چشمگیر آن میتواند به صورت کلی جلوه و روح فضا را تغییر دهد. چراغ های ریلی این کار را هزاران برابر آسان تر میکنند. چراغ های ریلی جزو ابزارهای روشنایی داخلی و روکار هستند که توسط ریل های مخصوص روی سقف نصب می شوند.

چراغ ریلی pollux در انواع طرح، رنگ و ولتاژ تولید و به بازار عرضه میشود. سایز و اندازه این کالا را میتوانید به صورت کامل در وب سایت pollux مشاهده کنید. چراغ ریلی قابلیت تنظیم درجه تابش، جایگاهش روی ریل و تنظیم نور را دارد که از ویژگی های منحصر به فرد این کالا میباشند.

چراغ سقفی روکار و توکار

با ورود سقف های کاذب و رابیتس به صنعت ساخت و ساز، شاهد طراحی های متنوع برای سقف منازل هستیم. چیزی که می تواند زیبایی این سقف ها را دو چندان کند، چراغ های سقفی توکار و روکار پولاکس هستند. این چراغ ها برای نورپردازی داخلی منزل، محل کار و… بهترین گزینه می باشند.

لامپ هایی که توسط pollux تولید و عرضه میشوند عمدتا کم مصرف بوده و نور بسیار زیبایی را به محیط خواهند بخشید.

چراغ زیر پله ای

قاب هالوژن

از دیگر محصولات جدید برند پولاکس میتوانیم به قاب های هالوژن اشاره کنیم. pollux قاب هایی متنوع با متریال ها و رنگ های گوناگون را تولید و به بازار عرضه میکند. همانطور که میدانید برای نصب چراغ های توکار روی سقف های کاذب، آرک ها و… شما به قاب هالوژن نیاز خواهید داشت.

متریالی که در ساخت قاب هالوژن توسط pollux استفاده میشود، از باکیفیت ترین متریال های روز بازار است. طول عمر و استحکام بالایی دارد و به مرور زمان تغییر رنگ نخواهد داد.

چراغ زیر پله ای

یکی از جدیدترین و پر فروش ترین ابزار های روشنایی که این روزها بسیار در بازار ترند شده است، چراغ زیر پله ای میباشد. این چراغ ها به صورت نواری و مستطیل شکل توسط برند pollux تولید میشوند. چراغ زیر پله ای کاربرد بسیار وسیعی دارد و میتواند به صورت کلی نما و جلوه پله های مدرن را تغییر دهد.

همانطور که میدانید این روزها استفاده از پله های چوبی، متریال سبک و بتنی بسیار رواج پیدا کرده است. چراغ زیر پله ای زیبایی این پله ها را دو چندان خواهد کرد.

محصولات پولاکس در دیجی کالا

علاوه بر وب سایت شما میتوانید تمامی محصولات پولاکس در دیجی کالا بررسی کنید. کمپانی pollux همکاری مستقیمی با دیجی کالا دارد. از همین رو شما میتوانید این برند را در دیجی کالا سرچ کرده و محصول مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه کنید.

خرید محصولات پولاکس در دیجی کالا می‌تواند مزایایی داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • امکان تحویل کالا درب منزل و با سرعت بالاتر.
  • امکان خرید کلی و اضافه کردن محصولات به خرید فعلی تان.
  • قیمت های شگفت انگیز و لذت از تخفیف های دیجی کالا.

برا کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و انواع محصولات با کارشناسان آنلاین پولاکس در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml