مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

 به طور کلی بهترین صرافی رمزنگاری در سال ۲۰۲۳ بهترین صرافی ارز دیجیتال eToro برای شروع امروز است. از ده ها ارز دیجیتال جدید، از بیت کوین، دوج کوین، و کاردانو گرفته تا دسنترالند، شیبا اینو و دش پشتیبانی می کند. 

هر ارز دیجیتال پشتیبانی شده را می توان تنها با قیمت ۱۰ دلار خریداری کرد.

این برای سرمایه گذاران با بودجه و کسانی که مایل به ایجاد یک سبد متنوع هستند مناسب است. eToro همچنین برخی از کمترین هزینه ها را در صنعت مبادلات رمزنگاری ارائه می دهد. بررسی eToro به عنوان مثال، معامله گران تنها ۱٪ از کل مبلغ معامله را کمیسیون پرداخت می کنند.

سپرده های USD بدون کارمزد است، از جمله کارت های بدهی/اعتباری، کیف پول الکترونیکی و حواله های بانکی. در مقایسه، بیشتر صرافی‌های رمزنگاری بین ۳ تا ۵ درصد از سپرده‌های پولی فیات دریافت می‌کنند. ما همچنین دوست داریم که eToro یک سرویس کیف پول داخلی ارائه دهد. این تعادل کامل بین ایمنی و راحتی را ارائه می دهد.

از این گذشته، نه تنها eToro توسط FINRA، FCA، CySEC و ASIC تنظیم می شود. این پلتفرم از سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرده است.

صرافی آنلاین ای تورو eToro

علاوه بر این، eToro مورد اعتماد بیش از ۳۰ میلیون معامله گر در سراسر جهان است. eToro همچنین یک برنامه کیف پول کریپتو برای iOS و Android ارائه می دهد. این به معامله گران امکان می دهد توکن ها را ارسال و دریافت کنند و برنامه کیف پول توسط GFSC مجوز دارد. eToro

مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

همچنین بهترین پلت فرم معاملات ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری غیرفعال است. برای مثال، ابزار معاملاتی کپی آن، به معامله گران اجازه می دهد تا سفارشات یک سایت سرمایه گذاری هایپ باتجربه را تکرار کنند. هر گونه دارایی کریپتو که توسط سرمایه گذار خریداری یا فروخته می شود، به صورت مشابه کپی می شود. کیف پول موبایل eToro نمونه کارها هوشمند eToro نیز محبوب هستند. اینها سبدهای سرمایه گذاری مانند ETF هستند که توسط تیم eToro مدیریت می شوند.

هر پورتفولیوی هوشمند سبدی از ارزهای دیجیتال را ردیابی می‌کند و استراتژی خاص خود را دارد. به عنوان مثال، پورتفولیوی هوشمند «ناپلئون» پنج رمزارز با ارزش بالا از جمله بیت کوین، BNB، اتریوم، کاردانو و لایت کوین را ردیابی می کند. سبد هوشمند «Crypto Equal» با ۲۰ ارز دیجیتال در وزن‌های مختلف، تنوع بیشتری پیدا می‌کند. eToro همچنین ابزارهای لازم را برای یافتن بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید فراهم می کند.

برای مثال، نظارت بر بزرگ‌ترین بازنده‌ها و بازنده‌ها را در روز گذشته معامله می‌کند. این علاوه بر لیستی از ارزهای رمزنگاری پرطرفدار است. با کلیک بر روی یک ارز دیجیتال خاص، eToro طیف وسیعی از داده های مفید را نمایش می دهد. این شامل ارزش بازار، عملکرد گذشته، محدوده ۵۲ هفته ای و احساسات سرمایه گذار است.

نمودارهای بلادرنگی نیز وجود دارند که با شاخص های فنی همراه هستند. بررسی صرافی رمزارز eToro دلیل دیگری برای انتخاب eToro این است که یکی از معدود صرافی ارز دیجیتال است که از اوراق بهادار سنتی پشتیبانی می کند.

صرافی رمزارز اوککس OKX

OKX – صرافی رمزنگاری پیشرو با کارمزد پایین و خدمات درآمد غیرفعال OKX یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال با رتبه بالا است که خدمات معاملاتی زیادی را ارائه می‌دهد.

مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

پلتفرم معاملاتی رمزنگاری نقطه ای آن برخی از کمترین هزینه های معاملاتی موجود را ارائه می دهد. معامله گران در هر سفارش خرید و فروش فقط ۰.۱٪ پرداخت خواهند کرد.

هنگامی که معامله گران به نقاط عطف حجم معاملات ۳۰ روزه می رسند، OKX کمیسیون های کمتری را ارائه می دهد. صرافی اصلی OKX از بیش از ۳۷۰ بازار، از جمله برخی از بهترین ارزهای دیجیتال بلند مدت پشتیبانی می کند. هنگام استفاده از OKX DEX (صرافی غیرمتمرکز)، هزاران توکن اضافی در دسترس هستند.

این شامل برخی از بهترین ارزهای دیجیتال با ارزش پایین است. OKX همچنین از محصولات پیشرفته تر معاملات رمزنگاری مانند مبادلات دائمی، معاملات آتی و گزینه ها پشتیبانی می کند.

این محصولات دسترسی به اهرم‌ها و سفارش‌های فروش کوتاه را ارائه می‌دهند. کارمزد معاملات مشتقه نیز رقابتی است و فقط از ۰.۰۵٪ در هر اسلاید شروع می شود.

بررسی OKX ما دریافتیم که OKX همچنین یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز برای کسب درآمد غیرفعال است. به عنوان مثال، معامله گران می توانند بیت کوین بخرند و سپس توکن ها را در یک حساب پس انداز واریز کنند تا APY 5

صرافی آنلاین بینگ ایکس BingX

د Near Protocol و Elrond بازدهی حتی بالاتری را ارائه می‌کنند، به ترتیب ۳۵.۵% و ۳۶%. OKX یکی از بهترین پلتفرم‌های استیکینگ کریپتو است که ویژگی‌های استکینگ تتر را نیز ارائه می‌کند، با حداقل شرایط از ۰ روز تا سه ماه. OKX همچنین یک برنامه کیف پول کریپتو ارائه می دهد.

مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

این یک کیف پول غیرقانونی است، به این معنی که سرمایه گذاران بر کلیدهای خصوصی خود کنترل دارند. OKX همچنین برای معامله گرانی که به دنبال ابزارهای تجزیه و تحلیل پیشرفته هستند جذاب خواهد بود.

این شامل نمودارهای زمانی است که از یک ثانیه تا سه ماه متغیر است.

ابزارهای ترسیم نیز پشتیبانی می شوند، همانطور که ادغام با TradingView نیز پشتیبانی می شود. OKX همچنین با گوشی‌های هوشمند سازگار است و به معامله‌گران اجازه می‌دهد رمزارز را در حال حرکت بخرند و بفروشند.

در نهایت، OKX برای پرداخت های سریع خود محبوب است.

در بیشتر موارد، برداشت ارزهای دیجیتال در کمتر از پنج دقیقه پردازش می شود.

صرافی ارز دیجیتال بایننس

بایننس – بزرگترین صرافی رمزارز برای حجم معاملات روزانه بایننس صرافی غالب در فضای کریپتو است. بیشترین حجم معاملات روزانه را به خود جذب می کند که اغلب در ۲۴ ساعت از ۱۰ میلیارد دلار فراتر می رود.

این تضمین می کند که همیشه سطوح نقدینگی کافی وجود دارد، حتی با ارزهای دیجیتال نوظهور با ارزش بازار کوچک. بایننس همچنین یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری برای کارمزدهای پایین معاملات است. به عنوان مثال، بیت کوین، اتریوم و BNB را می توان در برابر TUSD با کارمزد ۰% معامله کرد. سایر بازارهای پشتیبانی شده با کمیسیون ورودی ۰.۱۰٪ ارائه می شوند.

مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

اما هنگام نگهداری توکن های BNB (کریپتو بومی بایننس) می توان این میزان را تا ۲۵ درصد کاهش داد. کارمزدها همچنین زمانی کاهش می یابد که معامله گران حداقل نیازهای حجم را در طول ماه برآورده کنند. درست مانند OKX، بایننس نیز بازارهای مشتقات رمزنگاری را ارائه می دهد.

بررسی صرافی بایننس این شامل معاملات آتی، گزینه‌ها و توکن‌های اهرمی می‌شود. بسته به بازار انتخاب شده، محدودیت های اهرم به طور متوسط ۱.۵-۳ برابر است. اما سطوح بالاتر در هنگام انتخاب مبادلات دائمی در دسترس هستند.

سرمایه گذارانی که به دنبال بازده غیرفعال هستند، از ویژگی “Simple Earn” قدردانی خواهند کرد. اینها حساب های پس انداز هستند که با شرایط قفل و APY های مختلف همراه هستند. به عنوان مثال، TUSD با APY 2.49٪ و شرایط برداشت انعطاف پذیر ارائه می شود.

سولانا ۷.۷ درصد قفل سه ماهه را ارائه می دهد. محصولات سود اضافی شامل سهامداری، سرمایه گذاری دوگانه و کشاورزی نقدینگی است.

بایننس از نظر سپرده گذاری وجوه، ده ها ارز فیات و روش های پرداخت زیادی را می پذیرد. سپرده های انجام شده با کارت بدهی / اعتباری به طور متوسط ۱.۸٪ است، اما بسته به کشور محل اقامت می تواند متفاوت باشد.

بایننس همچنین از پرداخت‌های همتا به همتا از جمله Wise، Revolut، Skrill و Neteller پشتیبانی می‌کند. سپرده های کریپتو نیز پشتیبانی می شوند.

صرافی آنلاین کوکوین KuCoin

Kucoin – یکی از بهترین صرافی ها برای خرید ارزهای دیجیتال جدید Kucoin یکی از بهترین صرافی های رمزنگاری برای خرید پروژه های تازه راه اندازی شده است. در بیش از ۷۰۰ آلتکوین، Kucoin یک گزینه عالی برای ایجاد یک سبد متنوع است.

مقدمه ای بر معتبر ترین های صرافی ارز دیجیتال آنلاین

علاوه بر این، اغلب مسابقات معاملاتی را برای سکه‌های تازه فهرست‌شده برگزار می‌کند که به پروژه مربوطه در معرض دید زیادی قرار می‌دهد. پس از همه، کوکوین توسط بیش از ۲۰ میلیون سرمایه گذار جهانی استفاده می شود.

صرافی کوکوین همچنین یک صرافی با رتبه برتر برای معاملات مشتقه است. این شامل قراردادهای با حاشیه دلار، آتی و توکن های اهرمی است. بررسی کوکوین Kucoin همچنین طیف وسیعی از ابزارهای درآمد غیرفعال را ارائه می دهد.

کاربران حتی می توانند شرایط وام خود را از جمله تعداد روز و نرخ بهره مورد نیاز را تعیین کنند.

وقتی صحبت از کارمزد می شود، کمیسیون از ۰.۱٪ در هر اسلاید شروع می شود. زمانی که معامله‌گران هزینه‌ها را در توکن‌های KCS می‌پردازند، ۲۰٪ تخفیف در پیشنهاد وجود دارد.

این رمز ارز بومی است که از صرافی Kucoin پشتیبانی می کند. Kucoin سپرده های فوری را از طریق کارت های بدهی/اعتباری و کیف پول های الکترونیکی می پذیرد.

با این حال، فقط هزینه ها را در صفحه تأیید سفارش نمایش می دهد. بنابراین، معامله گران باید قبل از تایید کارمزد را ارزیابی کنند.

 

 

 

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml