موتور بیت کوین روشن آیا یک رکورد قیمت جدید در افق است؟

اکوایران: پس از مدت ها قیمت بیت کوین توانسته از کانال ۷۰ هزار دلاری عبور کند. کارشناسان این را نشانه ای از پایان یافتن منطقه خطرناک دوران پس از هاوینگ می دانند.

به گزارش اخبار تایمز، اگر بیت کوین وارد کانال ۷۲ هزار دلاری شود، این موضوع ممکن است اولین ارز دیجیتال جهان را برای آزمایش سطح ۷۵ هزار دلار آماده کند.

به گفته کوین تلگراف، یکی از کارشناسان به نام “ویلی وو” اعلام کرده است که عبور بیت کوین از سطح ۷۲۰۰۰ دلار ممکن است موجی از بسته شدن موقعیت های فروش را در بین سرمایه گذاران ایجاد کند. موضوعی که می تواند شرایطی را فراهم کند تا بزرگترین ارز دیجیتال جهان از بالاترین سطح قیمتی تاریخ خود عبور کند.

روز چهارشنبه (۱۶ ژوئن)، ویلی وو به ۱.۱ میلیون دنبال کننده خود در شبکه اجتماعی X اعلام کرد: “ورود به سطح ۷۲۰۰۰ دلار، یک واکنش زنجیره ای برای بستن موقعیت های فروش کوتاه ایجاد می کند.” اگر قیمت بیت کوین تا سطح ۷۵ هزار دلار افزایش یابد و یک رکورد قیمتی جدید ثبت کند، ۱.۵ میلیارد دلار در موقعیت های فروش آماده بسته شدن است.

در نمودار هفتگی، قیمت بیت کوین ۴.۸ درصد افزایش یافته است و این ارز دیجیتال اکنون در دو سطح ۷۱۵۰۰ و ۷۲۰۰۰ دلار با مقاومت عمده روبرو شده است.

قیمت بزرگترین ارز دیجیتال از ۱۷ مه بیش از ۱۲.۵ درصد رشد کرده است که نشان دهنده پایان منطقه ریسک پاسهاوکینگ است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۱۶ ژوئن) از ۷۰۳۹۷ دلار تا ۷۱۷۴۴ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۵۵ به وقت ایران با قیمت ۷۰۹۹۳ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۷۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰.۳۳ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۵ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۷۷۸ دلار به ۳۸۶۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۵۵ به وقت ایران با قیمت ۳۸۴۳ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن ۳۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰.۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد افزایش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml