تبریک سرمربی تیم فوتبال سپاهان به پرسپولیسی‌ها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد تبریک می‌گویم و امیدوارم در فصل آینده لیگ بهتری را شاهد باشیم.

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال کشور مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: برای مس کرمان متاسفم که به لیگ یک سقوط کردند. این موضوع بسیار ناراحت‌کننده است. خودم را جای آنها می‌گذارم. باید امروز مقابل یک تیم خوب بازی می‌کردند و با یک برد دراماتیک، ماندن خود در لیگ برتر را جشن می‌گرفتند و من به شخصه از بابت سقوط مس کرمان ناراحت هستیم.

وی افزود: آرزو می‌کنم مس کرمان هرچه زودتر به لیگ برتر برگردد؛ چراکه مردم هر شهری است که یک تیم بسیار خوب در لیگ برتر داشته باشند و مطمئنم مردم شهر کرمان لیاقت داشتن یک تیم خوب را دارند. از طرفی هم به بازیکنان تیم خودم تبریک می‌گویم که توانستند یک بازی سخت دیگر را به سود خود به پایان ببرند. من در گام بعدی به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و از تیم خودشان حمایت کردند و در پایان هم به تیم پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر شد تبریک می‌گویم و امیدوارم در فصل آینده لیگ بهتری را شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی هواداران از شما حمایت کردند و شما را تشویق کردند و لقب قهرمان را به شما دادند، نظرتان چیست، گفت: می‌توانم تنها بگویم که باید به این حس و ابراز علاقه هواداران احترام بگذارم و از آنها تشکر کنم. هواداران همیشه به ما نهایت احساسات خود را منتقل کردند اما باید بگویم تیمی که دوم می‌شود قهرمان نیست و پرسپولیس امروز قهرمان شد و من به این تیم تبریک می‌گویم.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml