نهنگ های بیت کوین وارد بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری می شوند

اکوایران: نهنگ‌های بیت‌کوین، افراد و مؤسساتی که دارای مقدار قابل توجهی بیت‌کوین هستند، در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد دلار به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کرده‌اند که ممکن است باعث افزایش قابل توجه قیمت این ارز دیجیتال شود.

به گزارش اخبار تایمز، جولیو مورنو – مدیر تحقیقات ارزهای دیجیتال – در پست اخیر خود از نشانه ای از افزایش اعتماد به پتانسیل بلندمدت بیت کوین خبر داد.

به گفته Investing، نهنگ های بیت کوین افراد یا نهادهایی هستند که مقادیر زیادی بیت کوین را در اختیار دارند. در سال ۲۰۲۴، تعداد زیادی آدرس نهنگ جدید ایجاد خواهد شد که حدود ۱۰۰ میلیارد دلار به کل بازار کریپتو اضافه خواهد کرد. به طور متوسط ​​هر روز یک میلیارد دلار به کیف پول این نهنگ های جدید اضافه می شود.

در ۳۱ می، کی یانگ جو، بنیانگذار CryptoQuant، اظهار داشت که فعالیت فعلی بازار شبیه به اواسط سال ۲۰۲۰ است، زمانی که یک دوره احتکار بیت کوین توسط نهنگ ها جرقه ای افزایش داد و قیمت بیت کوین را به ۶۹ در سال ۲۰۲۱ رساند . . این نشان می دهد که تاریخ ممکن است در حال تکرار باشد.

این روند نشان دهنده افزایش علاقه بازار و احتمالاً خوش بینی سرمایه گذاران است. با وجود نوسانات کم قیمت، ورود قابل توجه این نهنگ ها به بازار بیت کوین ممکن است به رشد بیشتر قیمت منجر شود. تحلیلگران سطح مقاومت قیمت بیت کوین را در حدود ۷۲۰۰۰ دلار زیر نظر دارند و پیش بینی می کنند که شکستن این سطح می تواند منجر به رکوردهای قیمتی جدید، احتمالاً حدود ۷۵۰۰۰ دلار شود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۱۳ ژوئن) از ۶۷۳۸۹ دلار تا ۶۸۴۴۷ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۵۰ به وقت ایران با قیمت ۶۸.۲۷ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۵۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۷.۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۷۷۲ دلار به ۳۸۳۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۱۹:۵۰ به وقت ایران با قیمت ۳۷۹۳ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵ دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰.۱۰ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد کاهش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml