هوش مصنوعی چینی Ernie 4 برای رقابت با ChatGPT پا به میدان گذاشت…

هوش مصنوعی چینی ارنی ۴ از چین بلند شد. Baidu به عنوان سازنده این چت ربات ادعا می کند که نسخه جدید Earnie AI حتی بهتر از ChatGPT است!

به گزارش اخبار تایمز؛ غول جستجوی چینی بایدو از آخرین نسخه هوش مصنوعی خود رونمایی کرده و ادعا می کند که حتی از چت ربات OpenAI ChatGPT نیز بهتر عمل می کند! نام این هوش مصنوعی چینی Ernie 4 است و در حال حاضر تنها برای تعداد کمی از کاربران در دسترس است.

دیروز رابین لی موسس شرکت بایدو در یک کنفرانس خبری به روی صحنه آمد و از طریق پرسش و پاسخ عملکرد این رابط چت را در حل معادلات ریاضی و پاسخگویی به سوالات به چالش کشید. او همچنین از ارنی خواست تا فوراً چندین پوستر و فیلم بسازد. آقای لی می گوید چت بات ارنی از نظر عملکرد شبیه به مدل هوش مصنوعی OpenAI است و حتی می تواند بهتر از آن باشد.

بایدو: هوش مصنوعی Ernie 4 بهتر از ChatGPT‌ است

هوش مصنوعی چینی Ernie 4 برای رقابت با ChatGPT پا به میدان گذاشت...

آقای لی می گوید که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت های قابل توجهی در ظرفیت های درک، تولید، منطق و حافظه دارد و عملکرد کلی آن دست کمی از مدل زبان GPT-4 ندارد. نسخه قبلی این ربات توانسته ۴۵ میلیون کاربر را جذب کند و در بیش از ۸۰۰ اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته است. نسخه جدید هنوز برای عرضه عمومی آماده نشده است، اما غول جستجوگر چینی آن را در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار داده است تا پس از ارتقا و رسیدن به سطح مطلوب، در دسترس عموم قرار گیرد.

هوش مصنوعی چینی Ernie 4 برای رقابت با ChatGPT پا به میدان گذاشت...

هوش مصنوعی به سرعت در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی مردم است و در محصولاتی مانند جستجوی آنلاین، اشتراک گذاری فایل، همکاری و نقشه ها استفاده می شود. بدون شک هوش مصنوعی کاربردهای گسترده ای در زندگی انسان خواهد داشت و از آنهایی که وارد محیط کار می شوند، مهم است که شرکت های فناوری مانند OpenAI و بایدو در آن پیشرو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml