هیچ خبری از تخصیص سهام عدالت به جاماندگان نیست!

تجارت نیوز نوشت:اگرچه امروز خبری با عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان داغ شده اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد همان طور که صداوسیما در گزارشی اشاره کرده هنوز دولت قصد انجام این تعهد را ندارد.

هیچ خبری از تخصیص سهام عدالت به جاماندگان نیست!

درحالی که براساس قانون لایحه بودجه امسال، دولت موظف شد تا نسبت به واگذاری سهام عدالت، به تمامی جاماندگان مشمول دریافت این سهام، اقدام کند، هنوز هیچ اقدامی در این باره انجام نشده و نهادهای مسئول در حال تاخیر بیشتر نسبت به وعده‌های مکرر خود هستند.

جاماندگان سهام عدالت چند نفر از جمعیت کشور را شامل می‌شوند و چرا دولت نسبت به وضعیت آنها هیچ تعیین تکلیفی نکرده است آن هم درست در شرایطی که بیش از ۹ ماه از موعد مقرر اعلام مصوبه تخصیص سهام عدالت به این دسته می‌گذرد؟

نگاهی به اظهارات مقامات رسمی کشور نشان می‌دهد که همزمان با آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و قیمت قابل توجه این سهام که در حقیقت متاثر از وضعیت بازار سرمایه در آن روزها بود، موضوع مشمول بودن یا نبودن در دریافت سهام عدالت به یکی از پرسش‌های شهروندان بدل شد تا جایی که قیمت سهام، بسیاری را بر آن داشت نسبت به ورود به بازار سهام اقدام کنند.

با این همه و پس از سرگردانی‌های فراوان آمارهای مختلفی از میزان بالای جاماندگان از سهام عدالت خبر می‌دهد تا جایی که برخی رسانه‌ها آن را ۲۰ میلیون نفر تخمین زده ‌اند.

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۱۷

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml