پرداختی فوق العاده برای مردم ایران نهایی شد + زمان و مبلغ دقیق

بر اساس اعلام سازمان بورس، این سازمان در حال برنامه ریزی برای پرداخت سود سهام عدالت در دو مرحله است.

به گزارش اخبار تایمز؛ دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت افزود: تقسیم سود سهام عدالت منوط به برگزاری مجامع شرکت ها است. همچنین شرکت ها مهلت قانونی برای واریز سود سهام عدالت برای تقسیم بین سهامداران دارند.

مهدی حاجی وند بیان کرد: در حال حاضر کار دریافت سود سهام عدالت در مهلت قانونی ادامه دارد و نامه ارسالی سازمان بورس به شرکت ها در راستای پیگیری برای دریافت این سود است. سازمان بورس پیگیر است که شرکت ها سود را در مهلت مقرر واریز کنند.

وی بیان کرد: همچنین سازمان بورس در حال برنامه ریزی و تلاش برای پرداخت این سود در دو مرحله است که هر زمان این سودهای انباشته به اندازه ای باشد که بتوان مرحله اول را پرداخت کرد، قطعا زمان و تاریخ دقیق آن را اطلاع رسانی می کنیم.

حاجیوند ادامه داد: شرکت ها تا پایان سال فرصت دارند تا از مهلت قانونی خود برای واریز سود سهام استفاده کنند و با واریز سود به امید خدا می توانیم مرحله دوم و تسویه نهایی سود سهام عدالت را تا پایان سال داشته باشیم.

پیش از این مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفته بود: با توجه به زمان بندی پرداخت سود توسط شرکت ها، سود سهام عدالت در یک مرحله قابل پرداخت نیست زیرا شرکت ها زمان پرداخت یکسانی ندارند.

منبع:منیبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml