واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی به حواشی اخیر/افشای جمله جنجالی در مجمع انتخاباتی

واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی به حواشی اخیر/افشای جمله جنجالی در مجمع انتخاباتی

تسنیم نوشت: سخنگوی فدراسیون کشتی درباره حواشی اخیر ایجاد شده توسط علیرضا دبیر، ریاست این فدراسیون توضیحاتی ارائه داد.

واکنش سخنگوی فدراسیون کشتی به حواشی اخیر/افشای جمله جنجالی در مجمع انتخاباتی

محمدابراهیم امامی در مورد ثبت‌نام علیرضا دبیر به عنوان اولین نفر در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی، باوجود اینکه پیش از آن گفته بود هیچ تصمیمی برای شرکت در آن نگرفته است، اظهار داشت: قبلا هنوز علیرضا دبیر در مورد حضور یا عدم حضور تصمیم نگرفته بود که آن صحبت‌ را مطرح کرد اما با صحبت با مشاورانش و همچنین روسای هیئت‌ها عنوان شد که باتوجه به کارهایی که در حوزه‌های مختلف کشتی انجام داده برای تکمیل کارهایش باید چهار سال دیگر باشد.

وی در خصوص اینکه آیا غیر از دبیر، شخص دیگری هم در انتخابات ثبت‌نام کرده است یا نه، گفت: غیر از دبیر تا این لحظه کسی ورود نکرده اما تا هجدهم اردیبهشت فرصت هست و منتظریم اگر کسانی قصد شرکت در انتخابات را دارند، برای ثبت‌نام بیایند.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص برگزاری جام تختی کشتی فرنگی در روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت در تهران تاکید کرد: دومین اردوی تیم ملی فرنگی بزرگسالان از دیروز (جمعه) شروع شده فرنگی‌کاران در خانه کشتی مصطفی صدرزاده تا ۱۷ اردیبهشت تمرینات‌شان را ادامه خواهند داد و بعد از آن جام تختی را در سالن هفت‌تیر تهران خواهیم داشت. مسلما تیم‌های خارجی را هم در این جام خواهیم داشت. دعوتنامه برای تیم‌ها ارسال شده و در اولین فرصت اسامی تیم‌هایی که برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند را می‌گوییم.

وی افزود: علیرضا دبیر به آن خبرنگار گفت که چه دلیلی دارد، مسخره کند و این جمله یک حرف غیرحرفه‌ای بود که به رئیس مجمع گفته شد. ناگفته نماند قبل از برگزاری مجمع هم مازندرانی‌ها به رئیس مجمع گفته بودند این احتمال وجود دارد به خاطر رقابت بین کاندیداها برخی به دنبال این باشند که مجمع را به حاشیه بکشند اما با این حال به ما گفته بود که توکل به خدا کرده و نگران نباشیم. با این وجود هم که احتمال حاشیه‌ای شدن مجمع را می‌داد، به عنوان رئیس مجمع تصمیم گرفت خبرنگاران هم داخل جلسه باشند اما طبیعتا خبرنگار نباید در مجمع دخالتی می‌کرد. دبیر خواست که بعد از این صحبت او از جلسه خارج شود که با مقاومتش مواجه شد و به همین دلیل از حراست خواست او را به بیرون هدایت کنند.

سخنگوی فدراسیون کشتی همچنین تاکید کرد: جالب است که این خبرنگار دور از شأن حاضران در مجمع که قهرمانان جهان و المپیک ما در میان آنها بودند، جمله‌ای به زبان آورد که شاید برخی آن را نشنیده باشند. او گفت شما پایتخت‌نشین‌ها این‌طور هستید. در آخر هم این را بگویم که کاش مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد قبل از موضعگیری مقابل فدراسیون کشتی، نسبت به موضوع پیش آمده تحقیق بیشتری کرده و پس از آن اظهارنظر می‌کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml