واکنش وزارت راه به خبر ساخت خانه های ۲۵ متری

وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه در خصوص ساخت واحدهای ۲۵ متری گفت: در پی انتشار اخباری مبنی بر ساخت واحدهای مسکونی ۲۵ متری در تهران به اطلاع عموم مردم می رساند. کشور، نه تنها این طرح ربطی به دولت و وزارتخانه ندارد. ربطی ندارد اما وزارت راه و شهرسازی مخالف ساخت مسکن خرد است.

اخبار تایمز | رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه در ادامه تصریح کرد: مسکن خردسال در تضاد با فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی است و در دستور کار دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی، واحدهای مسکونی نیست. طرح نهضت ملی مسکن که در سراسر کشور در حال ساخت است. در حال ساخت بوده و دارای استانداردهای لازم می باشد.

این مقام مسئول تاکید کرد: بر اساس اصل ۳۱ قانون اساسی، داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است و عدم تناسب مساحت واحد مسکونی با نیاز خانواده، خسارات فراوانی بر جای خواهد گذاشت.

واکنش وزارت راه به خبر ساخت خانه های 25 متری

قربانی در پایان گفت: دولت همواره در برنامه های اجرایی و پروژه های در دست اقدام خود موضوع مسکن را در اولویت قرار می دهد و پس از طی مراحل کارشناسی و فنی از مجاری رسمی و موثق طرح ها و پیشنهادات خود را اعلام می کند که بیان این مطالب در رسانه ها هیچگونه خبری ندارد. اعتبار در مرحله اجرا وجود ندارد و به هیچ وجه برنامه ریزی نشده است که اجرا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml