زارع پور وزیر ارتباطات: ما نماد دولت را به تلفن های شما اضافه می کنیم!

زارع پور ضمن تاکید بر حل ریشه ای معضل اینترنت کشور، از گسترش خدمات دولت الکترونیک خبر داد و از افزودن نماد دولت به گوشی ها خبر داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات با حضور در شبکه استانی زنجان قول داد با توسعه فیبر نوری مشکل اینترنت کشور را به صورت ریشه ای حل کند. وی همچنین بر گسترش خدمات دولت الکترونیک تاکید کرد و گفت: تلاش می شود در کنار سایر نمادهای تلفن همراه، دولت نیز نمادی باشد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه دنیای آینده دنیای دیجیتال است و زندگی بشر روز به روز بیشتر از گذشته با خدمات جدید دیجیتال مرتبط خواهد شد و باید خود را برای تحول دیجیتال آماده کنیم.

وی با اشاره به برنامه هفتم توسعه، تصریح کرد: در حوزه تحول دیجیتال پیش بینی می شود تمامی دستگاه های اجرایی کشور فناوری های نوین مانند هوش مصنوعی، کلان داده و فناوری های نوظهور را ظرف یک سال بررسی کنند تا برآورد شود عملکردی که در حوزه کاری آنها داشته و در این زمینه زیرساخت های لازم فراهم خواهد شد.

آیکون دولت به گوشی‌ها اضافه می‌شود

زارع پور گفت: بیش از ۲۲ میلیون نفر حداقل یک بار از پنجره ملی خدمات هوشمند دولت استفاده کرده اند.

تمام تلاش ما این است که دولت را به نمادی در کنار سایر نمادهای تلفن همراه تبدیل کنیم تا کارها بدون ارجاع و به ساده ترین شکل ممکن و سریع انجام شود.»

وزیر ارتباطات همچنین مدعی شد که تماس صوتی و تصویری با پیام رسان های داخلی طی هفته گذشته به دلیل پیاده روی اربعین ۵۰ درصد افزایش یافته است.

زارع پور وزیر ارتباطات: ما نماد دولت را به تلفن های شما اضافه می کنیم!

زارع پور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به توسعه زیرساخت های اینترنت پرسرعت قول حل مشکل اینترنت در کشور را داد.

وی طرح فیبر نوری را زیرساخت توسعه و تحول استان زنجان در چند دهه آینده عنوان کرد و از مردم خواست در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

برای رسیدن به این تعهد باید شبانه روز کار کرد که ممکن است باعث ناراحتی مردم شود، اما عاقبت به خیری است.»

به گفته وزیر ارتباطات، بیشترین هزینه توسعه و تامین فیبر نوری را دولت متقبل شده است: شرکت ها نیز سرمایه گذاری کرده اند بنابراین هزینه ها برای مردم زیاد نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml