وعده وعید های بذرپاش درباره قیمت مسکن…

مهرداد بذرپاش صبح امروز در آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی در استان فارس با بیان اینکه هم اکنون ۱۷ هزار واحد در شهرستان صدرا با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است، گفت: ساخت ۵۵ هزار واحد مسکونی در استان از امروز آغاز می شود. 

به گزارش اخبار تایمز؛ وی از آماده سازی یک هزار و ۶۴۹ قطعه زمین برای طرح جوانان جمعیت در فارس خبر داد. بذرپاش از افتتاح ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه در استان فارس خبر داد و اظهار داشت: امروز علاوه بر آزادراه شیراز اصفهان که دیروز افتتاح شد، ۱۰۱ کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح می شود.

وی سرمایه گذاری این پروژه را حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

بذرپاش با بیان اینکه بر اساس گزارش بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان در بهار سال گذشته منفی بود، گفت: این میزان در سال جاری به مثبت چهار رسیده است. وی عرضه را بیشتر دانست و گفت: در همه کالاها اعم از زمین و مسکن هر چه عرضه بیشتر باشد قیمت کنترل شده است.

وی با بیان اینکه در هشت سال قبل از دولت سیزدهم انباشت تقاضا در حوزه مسکن داشتیم و طبق آمار عرضه حداقل بود و پیک قیمتی را تجربه کردیم که اتفاق ناگواری بود، تصریح کرد: بهترین کار را در این بخش انجام می دهیم. زمین چه در الحاق به مناطق شهری و چه در مناطق روستایی عرضه قابل توجهی برای کنترل قیمت بازار علاوه بر پاسخگویی به متقاضیان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml