وقتی گفتم به خاطر پرسپولیس VAR نمی آورند دلیلش همین بود/ گلی که پرسپولیس زد از انتهای سالن پذیرایی خانه ما مشخص بود/ در روز روشن حق استقلال را می خورند.

پیشکسوت استقلال گفت: جای تاسف است که اگر استقلال بخواهد بازی کند و قهرمان شود، لیگ یک بار دیگر تعطیل می شود.

به گزارش اخبار تایمز؛ مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال در گفتگو با خبروشی درباره پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: باعث خوشحالی است که بچه های استقلالی بعد از مدت ها وقفه توانستند خود را در کورس مسابقات حفظ کنند. ” اینکه آنها توانستند ۳ امتیاز خارج از خانه کسب کنند اتفاق مهمی است که نباید فراموش شود.

وی افزود: اما جای تاسف است که یک بار دیگر لیگ تعطیل می شود تا استقلال بخواهد زنده بماند و قهرمان شود. دفعه قبل بعد از شکست بی رحمانه مقابل سپاهان با آن وضعیت داوری، استقلال خوزستان را شکست دادیم تا دوباره صعود کنیم، اما دوباره لیگ را ۴۰ روز تعطیل کردند. حالا استقلال برد تا به بازی بعدی برود که دوباره دو هفته خوابید! باعث خوشحالی تیم شد. چون در این مدت تیم های دیگری که بالای جدول بودند هم بردند اما ما به جای بردن می خواهیم برنده شویم! یک تیم با تلاش خودش پیروز می شود، بعضی تیم ها با لطف داوران! همه دیدند که چگونه پرسپولیس در بازی با گل گهر سیرجان حق این تیم را از دست داد.

فنونی زاده درباره صحنه پرحرف بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان توضیح داد: توپی که به سمت دروازه پرسپولیس رفت از روی خط گذشت. این صحنه از پذیرایی خانه ما قابل مشاهده بود. بیرانوند توپ را از میانه دروازه به بیرون پرتاب کرد و بازی دوباره آغاز شد. نمی دانم کمک داور و داور در آن لحظه چه فکری کردند! اما هر چه فکر می کردند، واقعاً برای تیم های دیگر ظلم بود. اگر قرار است شرایط به همین منوال پیش برود، باید لیگ را تعطیل کنند. در روز روشن حق استقلال و دیگران را می خورند اما به این تیم لطف می کنند. چون بقیه فقط تلاش می کنند، گل آفساید پرسپولیس را قبول می کنند، توپی را که از خط دروازه رد شده قبول نمی کنند، اما در فاصله ۱۸ پایی تیم مس رفسنجان به مهرداد محمدی ضربه می زنند، هیچکس اهمیتی نمی دهد! همه اینها به دلیل نبود کمک داور ویدیویی است.

وقتی گفتم به خاطر پرسپولیس VAR نمی‌آورند دلیلش همین بود/ گلی که پرسپولیس خورد از انتهای سالن پذیرایی خانه ما هم معلوم بود/ در روز روشن حق استقلال را می‌خورند
ورود تجهیزات VAR به استادیوم آزادی برای برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل النصر

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: وقتی بحث آوردن کمک داور ویدیویی مطرح شد و گفتم نمی خواهند بیاورند چون یک تیم بیشترین ضرر را می دهد، منظورم پرسپولیس بود. البته همه می دانستند. الان هم همه فهمیدند چی گفتم. دلیلش هم همین بود. به خاطر این روزها نمی خواستند VAR در فوتبال ما باشد. توپی که از ته خونه ما مشخص بود صددرصد خط VAR رو میگرفت و اون موقع پرسپولیسی ها دو امتیاز میگرفتن و آقایون نمیدونستن چیکار کنن.

فنونی زاده ادامه داد: همانطور که دیدید با فشار کنفدراسیون فوتبال آسیا VAR آوردند و در مسابقات خانگی از آن استفاده کردند اما برای لیگ قهرمانان اصرار دارند که ما نمی توانیم VAR را وارد ایران کنیم! پس چطور برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران شد؟ گفتند جای کار در استادیوم نداریم اما همه چی شد! کاملاً مشخص است که در پشت صحنه چه خبر است. جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۷ سال پیش برگزار شد، VAR داشت، الان همه دنیا از این فناوری استفاده می کنند، اما چون اشتباهات داوری بازی های پرسپولیس ممکن است برملا شود، اجازه نمی دهند این فناوری به ایران بیاید، اما بالاخره یه روزی میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml