پاسخ فدراسیون فوتبال به اعتراض باشگاه استقلال چه بود؟ جوابی نه چندان جالب…

باشگاه استقلال به تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازی‌های بیست‌وهشتم در روزها و ساعت‌های مختلف اعتراض کرد و اعلام داشته بازی‌ها در سه هفته پایانی باید به صورت همزمان برگزار شود.

کانال رسمی باشگاه استقلال با اعتراض به عدم همزمانی بازی‌ها در هفته بیست‌وهشتم نوشت: سوال باشگاه استقلال این است که ‌با وجود صحبت منطقی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، چطور مسابقات سه تیمی که شانس قهرمانی دارند، در سه هفته پایانی همزمان نیست؟ این موضوع مصداق بی‌عدالتی است و چرا تصمیمات بحث‌برانگیز در برنامه‌ریزی مسابقات اتخاذ می‌شود؟ آن از شرایط داوری که داد ما را به آسمان رسانده و این هم از وضعیت برنامه‌ریزی مسابقات.

به دنبال این اعتراض یکی از مدیران سازمان لیگ با یکی از مدیران باشگاه استقلال تماس گرفت و گفت: طبق قانون سازمان لیگ تنها موظف است دو هفته پایانی لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار کند و این کار همیشه انجام می‌شده و این نیاز به تاکید باشگاه استقلال ندارد. از سویی صحبت‌های قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی گفته بود که سه هفته پایانی بازی‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار می‌شود، اشتباه بوده است.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml