پایان نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو

پایان نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو

دکتر هاشمی سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازیها خبر داد.

پایان نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المیک؛ دکتر سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی هانگژو که هفته گذشته در نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی شرکت کرده بود پس از بازگشت از این رودیداد اظهار داشت: حضور در نشست های این چنینی بمنظور ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر بین ستاد برگزاری و کمیته های ملی المپیک کشورهای شرکت کننده است تا در چند مقطع کلیه امور اعزام را با هم بررسی و رفع ایراد نمایند.

وی ادامه داد: قطعا چند نشست دیگرهم تا قبل از اعزام کاروان بصورت حضوری و آنلاین خواهیم داشت تا هیچ مشکلی در اعزام نداشته باشیم.

در این نشست و سایر نشست ها مهمترین موراد مطروحه به ثبت نام، حمل و نقل و ترانسپورت کاروانها، اسکان شامل دهکده و خارج دهکده، امنیت، تغذیه، آی تی، امور مالی و فنی است، که طی آن در نشستی گروهی مسائل مطرح و سپس در نشست های تخصصی بحث و بررسی لازم صورت می پذیرد.
هاشمی یادآور شد: در نشستی که به میزبانی ستاد برگزاری بازیهای آسیایی و در هانگژو برگزار شد ابتدا بازدید کاملی از محل برگزاری بازیها، دهکده و سالن های تمرینی و … انجام شد و سپس در چند مرحله مدیران اجرایی هر بخش گزارش کاملی را از فعالیتهای صورت گرفته و برنامه ریزی های پیش رو ارائه دادند.
ما نیز چند مورد ویژه از جمله ثبت نام اولیه ورزشکاران و کادرهای فنی و بخشی از همراهان را پیگیری کردیم و مقرر شد تا در اسرع وقت نسبت به نهایی کردن لیست رشته های قطعی اعزامی اقدام نماییم که در همین راستا شنبه نشست ستاد عالی را نیز برگزار خواهیم کرد. در نشست سرپرستان کاروانها آمادگی و ظرفیت ایران را برای حضور رد ۳۰ رشته ورزشی اعلام کردیم که پس از بررسی های مجدد در ستاد عالی و جمع بندی نهایی مشخص و اعلام خواهند شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در ادامه اظهار کرد: جزو معدود کشورهایی هستیم که تمامی امور اعزام را در زمان اعلام شده و بدون نقص همگام با ستاد برگزاری بازیهای انجام داده ایم. ثبت نام اولیه رشته های کاندید اعزام با ظرفیت اعلامی انجام شده، ثبت نام تیم پزشکی، خبرنگاران و همراهان نیز صورت گرفته و به مرور با مشخص شدن ترکیب قطعی تیم ها ، به سمت نهایی کردن نام نفرات اعزامی پیش خواهیم رفت.
سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی هانگژو در پایان گفت: در سایر امور مربوطه نیز خوشبختانه بلیط اعزام کاروان اعزامی را با یک شرکت هواپیمایی ایرانی با قیمتی مناسب در این مقطع نهایی کرده ایم و پروسه طراحی و آماده سازی البسه و تجهیزات مورد نیاز کاروان نیز در حال پیگیری است. امیدوارم در نهایت تمامی تلاشهای فدراسیونهای ورزشی، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حامیان اصلی این کاروان که دولت و مجلس شورای اسلامی هستند به موفقیت ورزشکاران و شادی دل مردم ایران اسلامی بینجامد.
۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml