پرسپولیسی‌ها رویای دوگانه دارند!

پرسپولیسی‌ها رویای دوگانه دارند!

دیدار تیم‌ پرسپولیس مقابل گل‌گهر با پیروزی شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها رویای دوگانه دارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با گل‌های مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس و رضا شکاری برای گل‌گهر ۲-۱ به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری، علی‌اصغر عاشوری، رضا شکاری، سیدمحمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، اریک بانیاما و امین پورعلی رودبنه.

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند.

دقیقه ۱۵: ضدحمله خطرناک پرسپولیس با تک‌روی علی نعمتی توسط سهرابیان راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری همراه شد، اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت.

دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۳۱: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد.

دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱+۴۵: این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه ۵۲: اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد.

دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد.

دقیقه ۵۷: حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۸۷: شوت خطرناک نوید عاشوری، نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت و ضربه پای چپ او به کنار دروازه برخورد کرد.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml