پرسپولیس فریب حیله گری تراکتور را نخورد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است پرسپولیس کار بسیار سختی برای دفاع از عنوان قهرمانی خواهد داشت.

ایمان گودرزی; پرسپولیس هفته اول را با برد مقابل آلومینیوم آغاز کرد و از سوی دیگر تراکتور با سه گل مقابل سپاهان در اصفهان شکست خورد. تبریزی ها در هفته دوم لیگ بیست و سوم میزبان سرخپوشان پایتخت بودند تا دو مدعی این فصل لیگ خیلی زود به مصاف هم رفتند. پایان فصل پیشکسوت پرسپولیس معتقد است قرمزها در هفته دوم کار سختی در تبریز پیش رو دارند و معتقد است پرسپولیس نباید بازی قبلی این تیم مقابل سپاهان را ملاک بازی مقابل تراکتور قرار دهد. متن کامل این گفتگو را در این مقاله از اخبار تایمز می خوانیم؛

ارزیابی شما از اولین بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک چیست؟
بازی در هفته های اول معمولاً جذاب نیست زیرا مربی و بازیکنان تحرک زیادی دارند، به همین دلیل هنگام صحبت در مورد این هفته ها، مربیان و بازیکنان معمولاً از عدم هماهنگی خود صحبت می کنند اما با وجود این وضعیت پرسپولیس با بقیه تیم ها فرق دارد چون به غیر از یکی دو بازیکنی که به ترکیب پرسپولیس منتقل شده اند، تغییر چندانی نکرده اند، به همین دلیل فرمت تیم تغییر نکرده و مثل پارسال شرایط و هماهنگی خوبی داشت، به همین دلیل است. پرسپولیس در مجموع در شرایط بهتری نسبت به رقیب بازی کرد و پیروز شد. او سه امتیاز را به دست آورد.

اما موقعیت های دو تیم در بازی اول تقریبا برابر بود!
بازیکنان را از نظر کیفی ۵۰/۵۰ دیدم و به نظرم پرسپولیسی ها شادابی لازم را نداشتند. شاید آنها در شرایط بدنی ایده آلی نبودند و شاید با مشکلات دیگری مواجه بودند اما مهم کسب سه امتیاز بود که مهم ترین امتیاز بازی بود.

با توجه به مشکلات مالی که پرسپولیس دارد به راحتی می تواند در لیگ داخلی و تورنمنت های بین المللی شرکت کند؟
در لیگ شاید فعلا مشکلی نباشد اما قطعا تیم در درازمدت دچار مشکل خواهد شد. پرسپولیس برای ادامه رقابت ها قطعا به بازیکنان دیگری نیاز دارد. پارسال بازیکنانی مثل عمری به کمک تیم آمدند و در شرایط سخت دست تیم را گرفتند به همین دلیل پرسپولیس تیم انتهای جدولی نیست و به عنوان مدافع سه عنوان قهرمانی ایران قطعا نیاز به حمایت دارد. به بهترین شکل ممکن و سایر بازیکنان برتر به خصوص در خط حمله، به همین دلیل باید نگاه ویژه ای به تیمی که در چند سال اخیر در فوتبال ایران بوده است، صورت گیرد، زیرا جدا از ایران، پرسپولیس بیشترین حمایت را دارد. اما به همین دلیل اولین نماینده ایران در آسیا نیز محسوب می شود. آنها باید نگاه ملی به پرسپولیس داشته باشند.

پرسپولیس فریب حیله گری تراکتور را نخورد

 

تراکتور اولین بازی خود را با باخت سنگین مقابل سپاهان آغاز کرد
تراکتور سه گل زد اما این را هم باید در نظر گرفت که این تیم سه گل از تیم ضعیف دریافت نکرد در حالی که سپاهان تمرینات خود را قبل از تراکتور آغاز کرد و اصفهانی ها از حضور تماشاگران و سایر عوامل برای پیروزی به خوبی استفاده کردند. مسابقه. بردی پرگل اما پرسپولیس نباید گول باخت تراکتور را بخورد چون قطعا تراکتور تیم خوبی است و در شهر خودش و جلوی هوادارانش فقط با انگیزه جبران آن سنگین به مصاف پرسپولیس می رود. شکست در هفته اول و قطعا جو سنگینی برای پرسپولیس وجود خواهد داشت.

پیش بینی شما از این بازی چیست؟
تراکتور در این فصل تیمی است که در زمین خوب کار می کند و این تیم به بازیکنان خلاق و تکنیکی متکی است. تراکتور در این فصل سه چهار تغییر اساسی در تیمش داشته و تیم خوبی است اما به هر حال فکر می کنم پرسپولیس می تواند از ناهماهنگی بازیکنان تراکتورسازی نهایت استفاده را ببرد. تیمی که با عجله بسته شده است پس پرسپولیس برای موفقیت باید از ناهماهنگی تراکتورسازی نهایت استفاده را ببرد. پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و تیمی که می خواهد قهرمان شود باید بر همه تیم ها به ویژه تیم های مدعی غلبه کند. بنابراین پرسپولیس جدای از پیروزی مقابل همه تیم ها باید مقابل چهار تیم مدعی قهرمانی که تراکتورسازی هم یکی از این تیم هاست موفق باشد و تحت هیچ شرایطی مقابل تیم های مدعی که مسابقات آن ها به حساب می آید شکست نخورد.

پرسپولیس همچنان برای جذب دروازه بان مشکل دارد
من معتقدم که نیازهای اصلی تیم باید در اولویت باشد. اولویت اصلی پرسپولیس قطعا جذب مهاجم است و بعد از تقویت خط حمله باید بازیکنان دیگری جذب شوند. الان هم دروازه بان های خوب زیر ۲۳ سال در لیگ یک هستند که می توانند به پرسپولیس کمک کنند همانطور که در تیم فعلی به غیر از بیرانوند چهار پنج دروازه بان هستند که سرمربی تیم می تواند از آنها استفاده کند.
محمد عمری پارسال ۵۰۰ میلیونی جذب شد و ۴ گل زد و چند پاس گل داد. حرف من این است که ما بازیکنان زیادی مثل دروازه بان ۱۹ ساله داریم، به همین دلیل باید تعدادی از پیشکسوتان به عنوان کمیته فنی جذب شوند تا مشاوره بدهند و در چنین مواقعی ایرادات را پیدا کنند و به تیم مشاوره بدهند. در پرسپولیس اسطوره های فرهیخته یا قوی فوتبالی زیادی داریم که حاضرند بدون پول هم به تیم محبوبشان کمک کنند به همین دلیل باید از آنها بهره ببرند تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

در مورد شرایط فعلی ورزشگاه آزادی چه نظری دارید؟
واقعا متاسفم که ورزشگاه ملی ما در چنین شرایطی قرار دارد. از طرفی وقتی پرسپولیس، بزرگترین تیم ایران، بعد از ۵۲ سال از عمرش هنوز ورزشگاه ۱۰ هزار نفری ندارد که بتواند بازی هایش را برگزار کند و هوادارانش از نزدیک تماشا کنند، بیشتر ناراحت می شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml