پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ است

اخبار تایمز | پیشکسوت پرسپولیس این تیم را شانس اصلی قهرمانی در لیگ و جام حذفی می داند.

ایمان گدرزی; لیگ بیست و سوم چهارشنبه با یک هفته تاخیر آغاز می شود و پرسپولیس در هفته اول میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. سرخ پوشان پایتخت فصل نقل و انتقالات را با خریدهای خوبی مانند شهاب زاهدی، محمدحسین کنعانی زادگان و مسعود ریگی آغاز کردند اما فعالیت این تیم بعدا متوقف شد. پرسپولیسی ها این روزها به دنبال جذب یک دروازه بان و یک مهاجم خارجی هستند که عدم جذب بازیکن در این دو پست باعث ناراحتی یحیی گل محمدی نیز شده است.

اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص کمبودهای پرسپولیس و مشکلاتی که در این زمینه به خصوص برای لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد توضیحاتی ارائه کرد.

در حال حاضر به نظرت پرسپولیس در چه پست هایی به بازیکن نیاز دارد؟

پرسپولیس به یک مهاجم نیاز دارد و در این زمینه باید یک مهاجم ۶ امتیازی جذب کند، مهاجمی که در سطح بالایی باشد و بتواند در زمینه گلزنی به نوعی برای پرسپولیس کار کند. به خصوص زمانی که بازی مساوی است، به بازیکنی نیاز داریم که بتواند از بن بست خارج شود.

فکر می کنی با وجود دروازه بان خوبی که از امید پرسپولیس به تیم بزرگسالان پیوست، همچنان نیاز به جذب یک دروازه بان برزیلی را احساس می کنی؟

به هر حال وقتی گلر را نمی سازیم باید گلر را مثل رادو بخریم. پرسپولیسی ها به یک دروازه بان دوم هم نیاز داشتند که در این مرحله مجبور به جذب دروازه بان شدند و به همین دلیل سرمربی احساس کرد که باید یک دروازه بان برزیلی به خدمت بگیرد. در مورد دروازه بان دوم هم معتقدم دروازه بانی که از تیم امید در تیم بزرگسالان حضور داشت دروازه بان بدی نیست اما باید تجربه بیشتری کسب کند و فعلا دروازه بانی در حد دروازه بان دوم نیست و او باید تجربه بیشتری در بازی ها کسب کند. دروازه بانی حساس ترین پست است به همین دلیل نیاز به استانداردهای خاصی دارد و دروازه بانی که می خواهد به عنوان دروازه بان پرسپولیس بازی کند باید کم کم تجربه خود را اضافه کند. دروازه بانی مثل شکوری برای پرسپولیس خوب بود که به تیم هواداران پیوست.

پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی لیگ است

بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را چگونه ارزیابی می کنید؟

به هر حال شروع فصل و کسب سه امتیاز برای تیم بسیار مهم است تا تیم شروعی قدرتمند داشته باشد و با استراتژی لازم وارد زمین شود و با حمایت هوادارانش شرایط خوبی را مقابل حریف ایجاد کند. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و توانسته فرم خود را حفظ کند و با بازی های تدارکاتی خوبی که برگزار کرده در شرایط خوبی به مصاف حریف می رود. در سمت مقابل تیم اراکی مربی آن تغییر کرده و ساختار تیمی آن نیز تغییر کرده است، بنابراین فکر می کنیم مقابل اراکی شرایط خوبی خواهیم داشت و با برنامه می توانیم به آنچه می خواهیم برسیم.

در مورد خط هافبک پرسپولیس و شبهاتی که در مورد ادامه همکاری سرلاک وجود دارد، چه صحبتی دارید؟

اسدبیگی خوبه ولی اگه میلاد نیست باید یه هافبک خیلی خوب به جای این بازیکن جذب کنیم.

از نظر شما تیم های مدعی این فصل کدامند؟

امسال تراکتور و سپاهان تدارکات خوبی داشتند و بازیکنان خوبی گرفتند اما با این وجود فکر می کنم پرسپولیس همچنان بیشترین مدعی قهرمانی لیگ و جام حذفی است.

چقدر به موفقیت پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا امیدواری؟

ما در آسیا انگیزه زیادی داریم چون دو سال است که در این مسابقات شرکت نکرده ایم اما با وجود این انگیزه بالا همچنان در آسیا مشکل داریم و باید بهترین خودمان باشیم تا موفق شویم زیرا در غیر این صورت نخواهیم داشت. هر چیزی برای گفتن

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml