پیش‌بینی جدید علیرضا منصوریان برای فصل جدید

پیش‌بینی جدید علیرضا منصوریان برای فصل جدید

ورزش سه نوشت: سرمربی فولاد معتقد است که سه مدعی فعلی لیگ برتر، برای فصل آینده سقف هزینه را جا به جا می‌کنند.

پیش‌بینی جدید علیرضا منصوریان برای فصل جدید

سرمربی فولاد در گفت و گویی که اخیرا داشته، طبق اظهار نظری شگفت انگیز مدعی شده است که سال آینده، سه تیم فعلی و حاضر در کورس قهرمانی، سقف بودجه و هزینه را در فوتبال ایران جا به جا می‌کنند.

منصوریان در این خصوص گفت: قطع به یقین سه تیمی که در حال حاضر در کورس قهرمانی هستند، مارکت سال آینده را شکسته و فکر می‌کنم مارکت به سقف هزار یا ۱۲۰۰ میلیارد تومان برسد. من اول فصل نیز اعلام کردم و یک جدولی آوردم و خدمت شما گفتم چه تیم‌هایی، هفت رتبه ابتدایی لیگ را در اختیار می‌گیرند. همان موقع گفتم چه تیم‌هایی اول تا سوم می‌شوند و کدام تیم‌ها جایگاه چهارم، پنجم، ششم و هفتم را در اختیار می‌گیرند.

وی در ادامه گفت: اگر بخواهیم فکر قهرمانی و سهمیه در سرمان باشد، باید هزینه‌ زیاد و خوب انجام دهیم. من جمله اینکه قراردادهایی که سال آینده بسته می‌شود، اینطور نیست همه چیز معطوف به حوزه فنی باشد. نوع کیفیت بازیکن دست سرمربی را باز می‌گذارد. هم‌چنین خرید بازیکن خارجی نیز خیلی کمک می‌کند.

طبق ادعای منصوریان بعد از این سه تیم، تیم‌هایی مثل گل‌گهر سیرجان، تراکتور، مس رفسنجان و فولاد از لحاظ هزینه قرار خواهند گرفت.

با این وصف به نظر می‌رسد که تیم‌های نام برده کار آسانی برای رقابت با پرسپولیس، استقلال و سپاهان در بازار نقل و انتقالاتی نخواهند داشت و باید دید چه سرنوشتی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml