پیش بینی ادامه کاهش فرسایش در بازار فارکس

اکوایران: جمعی از معامله گران معتقدند به دلیل نبود تومان در بازار، قیمت دلار ممکن است روند نزولی خود را ادامه دهد.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات در نهایت پس از ۲۲ روز به زیر خط حمایت ۵۰۸۰۰ توکن سقوط کرد. بازار ارز هرات روز چهارشنبه با قیمت ۵۰ هزار و ۹۵۰ تومان آغاز شد و در نیمه اول به حمایت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومانی سقوط کرد. در نیمه دوم با از دست دادن کانال مهم ۱۴ هزار تومانی در بازار درهم دوبی، قیمت دلار هرات نیز سقف حمایتی ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست داد و به ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان سقوط کرد. قیمت دلار هرات به ۵۰۶۵۰ توکن پشت خط رسید.

قیمت درهم امارات از سقف کانال ۱۴ هزار تومان شروع شد و با کاهش این کانال را از دست داد و در ۱۳ هزار و ۹۷۰ تومان بسته شد. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۲۶۰ تومان برآورد می شود. قیمت تتر از روز چهارشنبه حول و حوش ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد و با کاهش تلاش کرد تا مرز ۵۱ هزار و ۲۰۰ تومان را از دست بدهد. به گفته معامله گران، اگر قیمت تتر امروز این حد را از دست بدهد، حمایت بعدی کف کانال ۵۱ هزار توکن خواهد بود.

تجار فنی معتقدند برای از دست دادن حمایت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومانی در بازار ارز هرات، درهم دبی باید به زیر ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان برسد. محدوده حمایتی مهم قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان است. گروهی از معامله گران معتقدند با توجه به عدم حضور تومان در بازار، قیمت دلار ممکن است روند نزولی خود را ادامه دهد. مقاومت فعلی قیمت دلار هرات ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان است و تا زمانی که بالای این عدد تثبیت نشود، امکان تغییر کانال را نخواهد داشت.

روز چهارشنبه اگرچه قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافت، اما قیمت دلار در صرافی تا ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت. همچنین نرخ یورو نیز با ۵۰۰ تومان افزایش به ۴۵ هزار تومان رسید.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml