تکنسین اورژانس در قزوین تا سر حد مرگ کتک خورد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: در پی درگیری همراه یکی از مصدومان یک حادثه با کارشناسان اورژانس در قزوین، همکاران ما دچار ترومای گردن و شکستگی دندان شدند.

دکتر حسن اسماعیلی اظهار کرد: در مأموریتی که مبنی بر ضرب و جرح به پایگاه توحید شهر الوند اعلام شد، کارشناسان پایگاه توحید جهت پوشش مأموریت به آدرس اعلام شده اعزام شدند و پس از رسیدن بر بالین مصدوم، در حال انجام معاینات و اقدامات لازم بودند که متأسفانه همراه مصدوم با یکی از کارشناسان درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پایگاه توحید به‌دنبال این درگیری دچار ترومای گردن و شکستگی دندان شدند؛ کارشناسان در پی این درگیری سریعاً به مراکز انتظامی مراجعه و گزارش‌های لازم را ارائه کردند.

این مسئول ضمن محکوم کردن حادثه فوق بیان کرد: پیگیری‌های لازم از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد، بی‌شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هموطنان عزیز هستند، چنین رفتارها و برخوردهای نامناسبی نیست.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml