در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! + فیلم

وقتی رونالدو از نقاشی فاطمه حمامی شگفت زده می شود

رسانه های عربی از اقدام تحسین برانگیز رونالدو و ملاقاتش با فاطمه حمامی هنرمند ایرانی تمجید کردند.

به گزارش اخبار تایمز؛ تیم فوتبال النصر عربستان از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه آزادی به دیدار پرسپولیس می رود.

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی و بازیکن النصر عربستان سعودی در اقدامی انسان دوستانه با هنرمند ایرانی فاطمه حمامی آشنا شد و این اقدام اسطوره فوتبال بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت.

[/video]

رسانه های سعودی از الریاضیه، اکاز، شرق الاوسط و الاخباریه به بازتاب این اقدام بزرگ رونالدو پرداختند و از نقاشی این هنرمند معلول ایرانی که با پاهای خود کشیده بود، خوشحال شدند. در زیر بخشی از پوشش گسترده اقدام انسان دوستانه رونالدو را مشاهده می کنید.

در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید!

 

تصاویر دیدار کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی

در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید! در نهایت کریستیانو رونالدو با فاطمه حمامی دیدار کرد / نقاش معلولی که تصویر رونالدو را کشید!

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml