یک شهید و سه مجروح تیراندازی کور به سوی نیروهای امنیتی در نورآباد ممسنی + عکس

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گزارش داد: در تیراندازی کور ۲ ناشناس به سمت نیروهای بسیجی مدافع امنیت در شهرستان نورآباد ممسنی یک نفر شهید و سه نفر مجروح شدند.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با اعلام این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۹:۵۰ روز شنبه ۲۵ شهریور ۲ نفر سوار بر موتورسیکلت با تفنگ ساچمه ای به سمت نیروهای بسیجی که در جنوب بودند تیراندازی کور کردند. ضلع میدان معلم شهر نورآباد. آنها کارشناسان مستقر بودند.
دبیر و سخنگوی شورای تامین استان فارس با اشاره به شرارت دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این اقدامات کور و مأیوسانه نشان دهنده ضعف و ترس دشمنان برای مقابله با نیروهای امنیتی و عزیز است. بسیجیان چهره به چهره. مهاجمان پس از این حمله کور که منجر به مجروح شدن ۴ تن از عزیزان بسیجی از ناحیه سینه به بالا شد، بلافاصله از محل متواری شدند.
وی افزود: متاسفانه در این حادثه یکی از عزیزان بسیجی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
یک شهید و سه مجروح تیراندازی کور به سوی نیروهای امنیتی در نورآباد ممسنی + عکس
یکی دیگر از مجروحان به یکی از بیمارستان های شیراز اعزام شد و ۲ نفر دیگر از این عزیزان در بیمارستان بستری و تحت مداوا در این شهر هستند و حال همه مصدومان پایدار و تحت کنترل است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در پایان گفت: این خون های پاک ریشه های نظام مقدس اسلامی را استحکام می بخشد و دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش خار و ذلیل می کند. عاملان این اقدام جنایتکارانه قطعا دستگیر و به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml