آیسان آقاخانی عکس جاری خود را منتشر کرد + عکس زن داداش گلزار

عکسی از همسر برادر محمدرضا گلزار در فضای مجازی در کنار آیسان آقاخانی منتشر شده است.

عکسی از همسر برادر محمدرضا گلزار در فضای مجازی در کنار آیسان آقاخانی منتشر شده است. محمدرضا گلزار در ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار متاهل است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.
آیسان آقاخانی عکس جاری خود را منتشر کرد + عکس زن داداش گلزار
یردیا گلزار برادر محمدرضا گلزار دیروز ازدواج کرد و محمدرضا گلزار با انتشار عکسی زیبا از حلقه های ساده و شیک عروس و داماد ازدواج آنها را تبریک گفت و برای برادر کوچکترش آرزوی خوشبختی و بهروزی کرد. همسر برادر عزیز به همین منظور با زندگی شخصی محمدرضا گلزار که یکی از چهره های سرشناس ایرانی است بیشتر آشنا شوید.
آیسان آقاخانی عکس جاری خود را منتشر کرد + عکس زن داداش گلزار

ازدواج بردیا گلزار برادر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با انتشار عکس زیر نوشت :

بردیای عزیزم، برادر نازنینم،رفیق خوبم،یار همیشگی مبارکت باشه❤️💙

آیسان آقاخانی عکس جاری خود را منتشر کرد + عکس زن داداش گلزار

جالب است بدانید محمدرضا گلزار یکی از سلبریتی هایی است که کمتر از زندگی خصوصی خود و اعضای خانواده اش می گوید و یا عکس منتشر می کند.

شاید باورتان نشود اما محمدرضا گلزار خیلی حسود است! محمدرضا گلزار که یک آذری اصیل است مانند بسیاری از مردم این منطقه از کشورمان نسبت به خواهرش آتوسا گلزار و مادرش تعصب زیادی دارد و می‌گوید نمی‌خواهد حاشیه شهرت و زندگی‌اش روی کیفیت تاثیر بگذارد. زندگی و حریم خصوصی خواهر و مادرش.

خانواده رضا گلزار بسیار مذهبی و متدین هستند و جالب است بدانید زمانی که محمدرضا گلزار در گروه آرین (گروه موسیقی قدیمی بسیار محبوب) عضویت داشت، توسط زنده یاد ایرج قادری به سینما و بازیگری دعوت شد. بازی در فیلم «سام و نرگس» که همان زمان است، خانواده او به شدت با این موضوع مخالفت کردند.

آیسان آقاخانی عکس جاری خود را منتشر کرد + عکس زن داداش گلزار

آتوسا خواهر محمدرضا گلزار در آن زمان به ایرج قدری گفت که ما خانواده بسیار مذهبی هستیم و اصلاً به شما اعتماد نداریم که پسر کوچکمان را برای بازی در یک فیلم به دست خودت بسپاری. چون در گذشته و سال های قبل از انقلاب سر صحنه فیلم ها مشروب می خوردید.

البته ایر قدری نیز با پاسخ های خود توانست اعتماد خانواده گلزار را جلب کند و کار یکی از بهترین و محبوب ترین ستاره های ایرانی را آغاز کند. آن مرحوم در پاسخ به آتوسا گلزار می گوید آنچه در لیوان می بینید مشروب، آب و شربت نبود، زیرا اگر سر صحنه فیلمبرداری مشروب می خوردیم، هرگز حالت طبیعی نداشتیم و نمی توانستیم فیلمبرداری را ادامه دهیم. بگیریم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml