آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس

اخیرا طی چند روز اخیر ویدئوهای وایرالی از آیسان اسلامی مقیم آمریکا منتشر شده است که طرز صحبت و دلیل محبوبیتش بسیار عجیب است.

به گزارش اخبار تایمز؛ اخیرا طی چند روز اخیر ویدئوهای وایرالی از یک ایرانی مقیم آمریکا منتشر شده است که طرز صحبت و دلیل محبوبیتش بسیار عجیب است. آیسان اسلامی را می گویم، پسر جوانی که با بدنی عضلانی جلوی دوربین می نشیند و با زمخت ترین الفاظ خنده می آفریند. البته اینکه چرا فحش دادن باعث خنده مخاطب می شود موضوع بسیار عجیبی است که شاید مورد بررسی جامعه شناسان قرار گیرد.

آیسان اسلامی کیست؟

می گوید و می گویند بچه چالوس است، سال هاست در غرب تهران زندگی می کند، اصلا مادرش را ندیده است و اتفاقا چندی پیش با انتشار فیلمی خبر فوت را داد. از مادر غیبش این تنها ویدیوی غمگین آیسان در تمام دوران شهرتش است که بازتاب زیادی در بین طرفدارانش دارد.

آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس

خودش می گفت بچه طلاق است و به همین دلیل مادرش را اصلا ندیده است. به نظر می رسد که یک یا چند نفر از اعضای خانواده او معتاد بوده اند. نکته اینجاست که او در آمریکا شغل عجیبی دارد، برخی ادعا کرده اند که او نزول خوری میکند اما در حال حاضر او به خرید و فروش ملک و ماشین می پردازد و از این طریق سود پولی را که به مردم می دهد به دست می آورد.

آیسان اسلامی چگونه معروف شد ؟

آیسان اسلامی قبل از سفر به آمریکا برای اولین بار از ایران به دبی می رود و دوباره برمی گردد. پس از گذشت زمان به ترکیه می رود و از ترکیه به آمریکا سفر می کند و در آنجا اقامت می کند. آیسان اسلامی در آمریکا وضعیت مالی خوبی دارد اما به گفته خودش در ایران به این ثروت رسیده است اما به دلایلی ثروتش را از دست داده و حتی تا خوابیدن در جعبه مقوایی هم پیش رفته است…

همه چیز از تصویر زیر از آیسان اسلامی شروع شد که عکسی با تانک در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:

آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس
پسر شاه تانک باز باشه

آیسان اسلامی خیلی زودتر از حد انتظار در اینستاگرام مورد توجه قرار گرفت و میلیون ها فالوور به دست آورد.

بیوگرافی آیسان اسلامی به زبان خودش

آیسان اسلامی جزئیات زندگی خود را اینگونه بیان می کند:

من آیسان اسلامی هستم ۳۵ ساله در آمریکا زندگی میکنم . من اصالتن شمالی هستم… دیگه هی نپرسین تو رو قرانننننن… در امریکا شغل من بیزنس هست که خیلی زود در همین وبلاگ مفصل توضیح میدم…. تو اینستا هم دنبال درامد نیستم چون دوس ندارم….هنوز مجردم میلیم به ازدواج ندارم…

آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس

خانواده ایسان اسلامی

پدر و مادر آیسان اسلامی در کودکی از هم جدا شدند و به گفته خودش خانواده اش به شرح زیر است:

پدر آیسان به نام قدیر که او نیز بسیار به آیسان علاقه دارد او را به تنهایی بزرگ می کند، به گفته خود آیسان پدرش برای بزرگ کردن او زحمت زیادی کشیده است و همچنین مادرش اورا به دلایل شخصی که آیسان حاضر به گفتن نیست در ده قدیر را با پدرش تنها می گذارد و از او جدا می شود. آیسان اسلامی در این باره می گوید:

حتما دلیلی برای این کار داشته و من از اون دلخور نیستم و دوست هم ندارم بیشتر از این راجب موضوع مادرم صحبت کنم

او از توضیح درباره مادرش طفره رفت، خبر فوت مادرش خیلی زود در شبکه های اجتماعی خبرساز شد. تا جایی که همه کاربران با عصبانیت و ناراحتی او ابراز همدردی کردند. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر پدر، پسر عموی پدر آیسان که زنی بسیار مهربان و خوش قلب بود در تربیت آیسان نقش داشت…

فعالیت آیسان اسلامی در اینستاگرام (آیدی آیسان اسلامی)

آیسان اسلامی میلیون ها فالوور در اینستاگرام (aisan_eslami) دارد و می توان گفت در دسته شاخ های مجازی و چهره محبوب اینستاگرام و یوتیوب قرار می گیرد. در داستان هایی که روزانه منتشر می کند، بیشتر ورزش می کند، غذا می خورد و گاهی با ماشین های میلیون دلاری خود در سراسر آمریکا سفر می کند. یکی از قطعات معروف کلام آیسان ” پسر شاهه ؟ ” و همچنین ” نوه رضا خان باشه ؟” اشاره شده.

آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس

مورد عجیب محتواهای او

به عنوان مثال یکی از محبوب ترین ویدیوهای او توصیف می کند که آیسان تصور می کند بچه دارد، در ماشین نشسته است، دوربین عقب ماشین را نشان می دهد، آیسان با پسر خیالی خود صحبت می کند و به او می گوید: “بابا”… ، نفرین مبتذل دارد. در ادامه این فضای خیالی با همسرش صحبت می کند، همسرش به او هشدار می دهد که با کودک خیالی درست صحبت کند، او هم فحاشی می کند و در همان خیال به همسرش می خندد. این تعداد انگشت شماری از ویدیوهای محبوب آیسان اسلامی بود.

چهار میلیون فالوور و همکاری با حسین تهی

البته دایره لغات آیسان برگرفته از اصطلاحاتی است که خودش ساخته و بین مخاطبانش محبوب شده است، اصطلاحات بی ربط و عجیبی مثل «پسر شاه» از او بلاگر ساخته که ۴ میلیون فالوور دارد. همکاری کردند به هر حال فضای شبکه های اجتماعی این روزها بیش از هر زمان دیگری عجیب است

آیسان اسلامی رپر شد!

آیسان اسلامی، پسر شاه، زندگی روزمره خود را با لهجه مازندرانی با کلماتی ساده به اشتراک می گذارد. آیسان اسلامی شاخ جدید اینستاگرام ویدیویی با حسین تهی منتشر کرد که در آن نشان می دهد آهنگ جدیدی ساخته اند.

آیسان اسلامی کیست؟ / پدیده جدید اینستاگرام که با فحاشی می خندد + عکس

این بلاگر معروف اینستاگرامی مازندرانی است و به تازگی در آهنگ حسین تهی حضور پیدا کرده است. حضور آیسان اسلامی در  آهنگ زیپ ژاپ ژوپ تهی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml