اتحاد دلار در کانال ۶۰ هزار

روز یکشنبه شکاف قیمت دلار در بازارها کاهش یافت. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد. قیمت روز یکشنبه نیز وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

روز یکشنبه شکاف قیمت دلار در بازارها کاهش یافت. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

قیمت دلار هرات روز یکشنبه از ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز شد و قبل از افزایش نرخ درهم به ۶۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. اما در ادامه روند نزولی قیمت درهم، نرخ دلار در هرات تا سقف حمایتی ۶۰ هزار و ۳۰۰ تومان کاهش یافت. البته در پایان هفته گذشته، بازار فارکس هرات کانال ۶۰۰۰۰ را قبل از سایر بازارها از دست داده بود و به این سطح حمایتی رسیده بود، اما نتوانسته بود آن را از دست بدهد.

به گفته تحلیلگران بازار، به محدوده حمایت رسیده است اما در روند صعودی قوی قرار ندارد. اگر بازار فارکس و سکه زیر حد حمایت تثبیت شود، قیمت دلار و سکه در سال ۱۴۰۳ به سمت پایین ترین سطح حرکت می کند.

قیمت درهم امارات با اختلاف منفی ۱۶ هزار و ۷۵۰ تومان آغاز شد و با کاهش در نیمه دوم به ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید و با همین نرخ بسته شد. قیمت درهم این بود که کانال نرخ درهم زودتر از روزهای دیگر در ساعت ۱۴:۴۰ به پایان رسید.

قیمت تتر نیز در یک معامله رفت و برگشت ۶۱ هزار تومان از دست داد و به خط حمایت مهم ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. بر اساس تحلیل تکنیکال، در صورت تثبیت قیمت تتر زیر این حد ممکن است با افتی جدید وارد محدوده ۵۰ هزار تومان شود.

از نگاه معامله گران فنی اگر قیمت دلار هرات از خط حمایتی ۶۰ هزار و ۴۰۰ تومانی خارج شود، حمایت بعدی حدود ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. در ادامه، مقاومت اولیه قیمت دلار هرات ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صورت شکستن نرخ ممکن است به کانال بالاتری حرکت کند.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml