ادعای شوکه‌کننده مادر فوتبالیست مشهور: پسرم سال‌هاست که زنان را آزار می‌دهد!/ آن زن خودکشی کرد و باز هم نمی‌خواهد با عواقب رفتارش روبه‌رو شود

ادعای شوکه‌کننده مادر فوتبالیست مشهور: پسرم سال‌هاست که زنان را آزار می‌دهد!/ آن زن خودکشی کرد و باز هم نمی‌خواهد با عواقب رفتارش روبه‌رو شود

مادر بواتنگ مدعی شده که پسرش زنان را آزار می‌داد، و تاریخ دادگاه این فوتبالیست برای آزار و اذیت نامزد سابقش تعیین شده است.

مادر ژروم بواتنگ در ایمیلی به تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ به یک وکیل برلینی گفت که پسرش سال‌ها به زنان از نظر روحی و جسمی آزار می‌رساند. این ایمیل پس از مرگ غم‌انگیز کاسیا لنهارت نامزد سابق بواتنگ که در ۹ فوریه ۲۰۲۱ در برلین خودکشی کرد، منتشر شد. به گزارش نشریه آلمانی اشپیگل، مادر بواتنگ مدعی شد: «پسرم سال‌هاست که زنان را مورد آزار روحی و جسمی قرار می‌دهد، حالا کاسیا لنهارت خودکشی کرده و او هنوز نمی‌خواهد با عواقب رفتار خود روبه‌رو شود.»

تحقیقات در مورد مرگ لنهارت باعث شد تا ادعای خشونت بواتنگ قوت بگیرد. بررسی آیفون و پیام‌های صوتی لنهارت، گزارش‌های مربوط به آزار و اذیت را تایید می‌کند. علاوه بر اینها، مشخص شده که لنهارت کمی قبل از مرگش تصمیم داشت که از بواتنگ به دلیل آزارهای فیزیکی شکایت کند. پیام‌های بازیابی شده تلفن همراه او تصاویری دلخراش از آسیب‌هایی که متحمل شده را نشان می‌دهد. لنهارت در اوایل اکتبر ۲۰۱۹ مواردی از خشونت ادعایی بواتنگ را مستند کرد و جراحاتی مانند شکستگی انگشت و کبودی‌های ایجاد شده توسط او را شرح داد.

وکیل بواتنگ در گفتگو با اشپیگل توضیح داد: «با توجه به تحقیقات در حال انجام، در حال حاضر امکان پاسخگویی دقیق به سوالات شما برای موکل ما وجود ندارد. شما تا حد زیادی اطلاعات نادرست دریافت کرده‌اید، او هرگز حمله فیزیکی نکرد.»

بواتنگ در سال ۲۰۲۱ به دلیل تعرض و توهین به نامزد سابق خود در طول تعطیلات پنج سال قبل در جزایر کارائیب مجرم شناخته شد و دادگاه حکم را در نوامبر ۲۰۲۲ تأیید کرد اما جریمه اصلی را از ۱,۸ میلیون یورو به ۱,۲ میلیون یورو کاهش داد. سپتامبر گذشته، دادگاه عالی باواریا محکومیت بواتنگ را لغو کرد و اکنون به گزارش بیلد، محاکمه جدیدی در ۱۴ ژوئن در دادگاه مونیخ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازجویی از ستاره فوتبال بعد از مرگ نامزد سابقش

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml