اپلیکیشن Waze اکنون در جاده های حادثه خیز به شما هشدار می دهد

اپلیکیشن Waze از طریق هوش مصنوعی و با آنالیز مسیر، احتمال تصادف را اندازه گیری می کند و در صورت لزوم به شما هشدار می دهد.

به گزارش اخبار تایمز؛ ویژگی جدید اپلیکیشن Waze به رانندگان در هنگام نزدیک شدن به بخش حادثه خیز جاده هشدار می دهد. با این حال، اگر در مسیری هستید که به طور منظم رانندگی می کنید، این هشدارها کمتر خواهد بود. گوگل، مالک سیستم ناوبری Wiz، گفته است که محدودیت نمایش اعلان ها به منظور به حداقل رساندن حواس پرتی رانندگان است.

بر اساس گزارش گوگل، این هشدارها توسط هوش مصنوعی تولید می شوند. هوش مصنوعی ویژگی های جاده مانند میزان ترافیک، سطح ارتفاع جاده یا بزرگراه بودن مسیر را تجزیه و تحلیل می کند، سپس در صورت لزوم به راننده در مورد تصادف یا تصادف هشدار می دهد.

هشدار تصادفات احتمالی در برنامه ویز

ویژگی جدید اپلیکیشن Waze: هشدار تصادفات احتمالی

گوگل می گوید که هشدارهای خرابی از امروز به اپلیکیشن Waze در اندروید و iOS می آید. در این آپدیت جدید، هنگامی که در حال رانندگی هستید، Wiz قبل از اینکه به جاده ای بپیچید که در آن احتمال تصادف وجود دارد یک هشدار به شما نشان می دهد.

Waze با تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی، گزارش های کاربران و داده های ترافیکی، همراه با اطلاعات دیگری مانند آزادراه یا خیابان بودن مسیر و همچنین با بررسی ویژگی های فیزیکی مانند ارتفاع و پیچ های خیابان، تعیین می کند که آیا مسیر شما ایمن یا خطرناک است. البته چنین هشداری در جاده هایی که معمولاً در آن تردد می کنید به شما نمایش داده نمی شود، زیرا در این صورت این اعلان ها باعث حواس پرتی شما می شود و دیگر مزیت مفیدی نخواهد بود.

اپلیکیشن Waze و Google Maps اطلاعات مشابهی را در اختیار کاربران قرار می دهند، اما Google Maps دارای ویژگی هایی است که Waze آن را ندارد. بسیاری از مردم Waze را برای گزارش‌های ترافیکی آنی و ویژگی‌های پرچم‌گذاری آن ترجیح می‌دهند. اکنون خوشحالیم که گوگل به این برنامه اجازه داده هویت خود را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml