اکنون می‌توانید بدون حساب کاربری از ChatGPT استفاده کنید

به گزارش گروه دانش و فناوری، به نظر می‌رسد این شرکت گام محکمی برای گسترش دسترسی کاربران و تشویق آنها به استفاده از ابزار هوش مصنوعی برداشته است.

بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در ۱۸۵ کشور جهان به صورت هفتگی از ChatGPT استفاده می‌کنند اکنون این شرکت امیدوار است که با ساده تر کردن کارها و از میان برداشتن حساب کاربری، افراد بیشتری را متقاعد کند که چت بات خود را امتحان کنند.

امکان استفاده از ChatGPT بدون نیاز حساب به تدریج در حال گسترش است، بنابراین ممکن است کمی زمان ببرد تا همه بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.

فراموش نکنید که به‌طور پیش‌فرض، OpenAI از آنچه به ChatGPT می‌گویید برای بهبود مدل‌های خود استفاده می‌کند. اگر نمی‌خواهید این شرکت به تعاملات شما با چت بات دسترسی داشته باشد، می‌توانید به راحتی از طریق تنظیمات آن را خاموش کنید.

اگر تصمیم به ایجاد حساب کاربری دارید، بدانید که می‌توانید سابقه چت خود را ذخیره و مرور کنید، چت‌ها را به اشتراک گذاشته و از ویژگی‌های اضافی مانند مکالمات صوتی و دستورالعمل‌های سفارشی استفاده کنید.

OpenAI می‌گوید که «ضمانت‌های حفاظتی محتوای اضافی» مانند مسدود کردن درخواست‌ها «در طیف وسیع‌تری از دسته‌بندی‌ها» را نیز بدون نام بردن از هیچ چیز خاصی معرفی می‌کند.

 

 

انتهای پیام



منبع :


تکراتو



وبگردی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml