تفاوت عملکرد آلومنیوم مقابل پرسپولیس و استقلال؛ از زمین تا آسمان!

تفاوت عملکرد آلومنیوم مقابل پرسپولیس و استقلال؛ از زمین تا آسمان!

تفاوت عملکرد آلومنیوم مقابل پرسپولیس و استقلال؛ از زمین تا آسمان!

آلومینیوم در تقابل با تیمهای مدعی، تنها برابر استقلال موفق به کسب امتیاز نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آلومینیوم مهمترین اتفاق مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را رقم زد و در یک بازی فوق‌العاده زیبا، جلوی پرسپولیس کامبک زد و این تیم را شکست داد تا دومین تقابل مجید حسینی با اوسمار ویرا هم به سود حسینی به پایان برسد.

پرسپولیس تنها تیمی نیست که جلوی آلومینیوم به مشکل خورده (در سه تقابل این دو تیم در این فصل، دو بازی به سود آلومینیوم تمام شده است) و در نیم‌فصل اول، سپاهان هم در هفته چهاردهم و در اصفهان، از آلومینیوم شکست خورد تا شاگردان حسینی، در سه بازی با دو مدعی قهرمانی تا اینجای فصل، ۶ امتیاز گرفته باشند.

نکته قابل توجه اینکه مجتبی حسینی هر چقدر این فصل جلوی پرسپولیس و سپاهان موفق بوده، جلوی استقلال آمار خوبی نداشته و نه تنها از این تیم امتیاز نگرفته، بلکه در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال، در باز کردن دروازه سیدحسین حسینی ناکام بوده است.

هر دو بازی این فصل استقلال و آلومینیوم، با نتیجه مشابه ۰-۱ به سود استقلال به پایان رسید. در دیدار رفت که مربوط به هفته هشتم بود، آرمان رمضانی تنها گل بازی را به ثمر رساند و در بازی برگشت در اراک، گوستاوو بلانکو روی پاس گل ابوالفضل جلالی، دروازه احمد گوهری را باز کرد.

۲۵۷ ۲۵۱

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml