تمجید ویژه سرمربی پورتو از طارمی؛ احمقانه است که از چنین بازیکنی استفاده نکنیم!

تمجید ویژه سرمربی پورتو از طارمی؛ احمقانه است که از چنین بازیکنی استفاده نکنیم!

تمجید ویژه سرمربی پورتو از طارمی؛ احمقانه است که از چنین بازیکنی استفاده نکنیم!

سرمربی تیم فوتبال پورتو نوع بازی مهدی طارمی برابر چاوز را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ؛ پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

به گزارش تسنیم، سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، به این دلیل که فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

وی افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو اظهار داشت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

مهدی طارمی فصل آینده برای تیم اینترمیلان ایتالیا به میدان خواهد رفت.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml