حسین یاری بازیگر سریال تاریخی سلمان فارسی شد

حسین یاری بازیگر محبوب کشورمان قرار است در سریال سلمان فارسی بازی کند.

به گزارش اخبار تایمز؛ سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داودمیر باقری به زودی وارد فاز «ایران باستان» می شود که در این فاز قرار است تعدادی بازیگر جدید به این پروژه اضافه شوند که حسین یاری یکی از آنهاست.

سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری در سه فصل بیزانس، ایران باستان و حجاز صدر اسلام تولید می‌شود. تصویربرداری فصل بیزانس که از یازدهم دی ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شده بود، به تازگی به پایان رسید و قرار است با پشت سر گذاشتن مراحل پیش تولید، به زودی تصویربرداری فصل ایران باستان آغاز شود.

در این فصل چند بازیگر جدید به جمع بازیگران سریال اضافه شده اند. حسین یاری یکی از بازیگران اصلی این فصل است. نام او به تازگی به لیست بازیگران صفحه ویکی پدیای سریال اضافه شده است.

حسین یاری بازیگر سریال تاریخی سلمان فارسی شد

این بازیگر تاکنون در تعدادی از سریال های تاریخی-مذهبی از جمله «مردان فرشتگان»، «مریم(س)» و «فورستاده» به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر این، یاری در چند سریال تاریخی دیگر از جمله «روشنتر از سکوت»، «شهر آشوب»، «شب دهم» و … بازی کرده است.

سلمان فارسی اولین همکاری حسین یاری و داود میرباقری است. این سریال یکی از محصولات مرکز سیمافیلم است که در ۶۰ تا ۶۵ قسمت آماده پخش می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml