خدایا! در سال ۱۴۰۳ فوتبال ما را به درجه خوش‌شانسی برسان…

تیم ملی فوتبال ایران

وزیر ورزش و جوانان هم مثل کادرفنی تیم ملی به این نتیجه رسید که در جام ملت های آسیا دچار بدشانسی شدیم.

سطح تحلیل و دیدگاه وزیر ورزش و جوانان هم‌اندازه امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی شده است؛ تا جایی که کیومرث هاشمی هم درباره وقایع رخ داده در جام ملت‌های آسیا می‌گوید شاهد تلفیقی از باتجربه‌ها و جوان‌ها در تیم هستیم و این موضوع قابل تقدیر است و تیم ملی فوتبال نیز همین مسیر رشد را طی می‌کند و در جام ملت‌ها بدشانسی آوردیم و نتوانستیم شاهد ادامه درخشش ملی‌پوشان باشیم.

لازم است در این روزهایی که سال ۱۴۰۲ نفس‌های آخر را می‌کشد، برای فوتبال ایران دست به دعا شویم و طلب خیر کنیم. چون این بدشانسی‌ها به صورت مدوام نصیب ما می‌شود و دست از سرمان برنمی‌دارد.

حدود ۵۰ سال است در جام ملت‌های آسیا ناکام شده‌ایم و در آخرین شاهکاری که در قطر اتفاق افتاد و حذف شدیم، عقلمان را روی هم گذاشتیم و مثل الهویی به این نتیجه رسیدیم که تیم ملی بدشانس بوده است!

خدایا در سال جدید، فوتبال ما را به درجه خوش‌شانسی برسان! حالا که مدیران خوبی داریم، فدراسیون فوق‌العاده‌ای داریم، امروز که بهترین کادرفنی را در اختیار داریم که می‌فرمایند مربیان را با نتایجشان نمی‌سنجند، خدایا هر کاری می‌کنی عاجزانه می‌خواهیم شر این همه بدشانسی از سر فوتبال ایران در سال جدید کم شود.

البته اگر در جام جهانی بعدی هم به دور حذفی صعود نکردیم، توقع نداریم مسولان خودشان را ناراحت کنند یا کادرفنی و فدراسیون زانوی غم بغل بگیرند؛ همین که بگویند بدشانس بوده‌ایم باز هم برای ما کافی است!

بیشتر بخوانید: هزار میلیارد تومان برای بازساری ورزشگاه آزادی

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml