خرید همبرگر از بهترین فست فودها

غذاهای فست فودی به واسطه طعم بی نظیر خود در بین تمام مردم جهان از محبوبیت بسیاری برخوردارند. در این بین همبرگر جایگاه ویژه ای دارد. طبق آمار منتشر شده، در بسیاری از مواقع انتخاب اول افراد همبرگر است. اما چه عواملی باعث محبوبیت و افزایش آمار خرید همبرگر شده است؟ با خواندن این مقاله به پاسخ این سوال پی خواهید برد.

تاریخچه و ترکیبات همبرگر

همبرگر نوعی ساندویچ است که ترکیب اصلی آن را گوشت چرخ کرده تشکیل داده است. با قرار دادن یک برگ گوشت در میان یک نان گرد و افزودن مختلفاتی همچون کاهو، گوجه، خیارشور، سس و … می توان یک ساندویچ همبرگر بی نظیر داشت. در بسیاری از مواقع در کنار ظرف سفارش همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده نیز قرار داده می شود که ترکیب آن با این ساندویچ بی نظیر است.

آنچه امروز ما به عنوان همبرگر می شناسیم اولین بار توسط یک سرآشپز آمریکایی در سال ۱۹۲۱ ابداع شد. او برای اولین بار گوشت گاو را ریز و به شکل گرد و تخت درآورد و بعد از سرخ کردن آن را در بین نان گرد قرار داد. این ترکیب خارق العاده مورد توجه مشتریان قرار گرفت. همین امر موجب جلب نظر سرمایه گذاران مختلف شد. در نهایت بیلی اینگرام با سرمایه گذاری بر این ساندویچ و احداث فست فود های زنجیره متعدد نه تنها به ثروت کلانی دست یافت بلکه توانست همبرگر را یک ساندویچ جهانی کند.

قبل از اقدام به خرید همبرگر، بهتر است شناخت کلی از ترکیبات این ساندویچ داشته باشید. برای تهیه همبرگر از گوشت گاو استفاده می شود، اما امروزه برگرهایی با گوشت خوک، بره، مرغ، شترمرغ، ماهی، میگو، خرگوش، غاز و … نیز عرضه شده است. به طور کلی ساندویچ همبرگر از ۴ ترکیب اصلی نان برگر، گوشت همبرگر، سس و سبزیجات تشکیل شده است.

طرز تهیه همبرگر

اگر قصد خرید همبرگر کارخانه ای را دارید باید در وهله اول به درصد گوشت آن توجه کنید. بر روی بسته بندی همبرگر ها درصد گوشت به کار رفته در آنها مشخص شده است. علاوه بر گوشت در ساخت همبرگر از سویا، آرد سوخاری، آرد گندم و … نیز استفاده می شود. از این رو هر چه درصد گوشت کمتر باشد درصد سایر مواد بیشتر خواهد بود.

اما اگر قصد دارید به جای خرید همبرگر، خودتان در منزل آن را درست کنید می توانید از طرز تهیه همبرگر که در زیر آمده، استفاده کنید.

  • در ابتدا گوشت چرخ کرده (با ۷ درصد چربی) را تهیه کنید و خوب ورز دهید.
  • در مرحله بعد پیاز را ریز کنید و آب آن را بگیرید. سپس پیاز و تخم مرغ را به گوشت اضافه کنید.
  • مرحله بعد به اضافه کردن ادویه مخصوص همبرگر همچون پودر نان خشک، سیر، نمک و فلفل اختصاص دارد. ترکیبات زیر را به گوشت اضافه کنید و خوب ورز دهید و بگذارید یک ساعت استراحت کند.
  • در نهایت ترکیبات همبرگر خود را به شکل دایره تخت درآورید و سرخ کنید.

دلایل محبوبیت برگر

بسیاری از مردم در هنگام مراجعه به فست فود اقدام به خرید همبرگر می کنند. علت محبوبیت این ساندویچ در وهله اول ترکیبات غنی آن است. همبرگر به واسطه درصد گوشت بالای خود، حاوی مقادیر زیادی پروتئین است. از این رو ارزش غذایی آن بالا است و می توان آن را یک غذای کامل دانست. علاوه بر این استفاده از ادویه های مختلف منجر به تنوع در طعم آن شده است. به همین دلیل هر فردی با هر ذائقه ای می تواند اقدام به سفارش همبرگر محبوب خود کند. در کنار موارد ذکر شده، با خرید همبرگر می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد. همبرگر از جمله ساندویچ هایی مقرون به صرفه ای است که به واسطه ترکیبات خود همه افراد را با هر سطحی از اشتها سیر می کند.

سفارش همبرگر

آشنایی با انواع برگر

بسیاری در هنگام خرید همبرگر از تنوع آن بی اطلاع هستند. از این رو در ادامه معرفی اجمالی از انواع همبرگر صورت می گیرد.

  • برگر ترکی
  • رویال برگر
  • ماشروم برگر
  • برگر زغالی
  • چیکن برگر
  • مک دونالد
  • دوبل برگر
  • رویال برگر با سس قارچ
  • چیکن برگر پنیری
  • همبرگر آسیایی
  • برگر مغزدار
  • همبرگر سبزیجات سوئیسی
  • همبرگر گیاهی

همبرگر را باید از کجا خرید؟

خرید همبرگر اگر از جایی مناسب صورت نگیرد نه تنها نمی تواند خاطره ای جذاب از خود برجای بگذارد بلکه منجر به یک تجربه تلخ می شود. مراکز زیادی وجود دارند که می توان اقدام به سفارش همبرگر از آنها کرد اما متاسفانه عدم استفاده کافی از گوشت و ترکیبات مناسب منجر شده است که همبرگر آنها چندان لذیذ نباشد. از این رو برای خرید همبرگر باید به یک فست فود صاحب نام و معتبر همچون عطاویچ مراجعه شود. فست فود های زنجیره ای عطاویچ در چند دهه اخیر موفق به جلب رضایت مردم و افزایش محبوبیت خود شده اند.

طرز تهیه همبرگر

در هنگام سفارش همبرگر از عطاویچ می توان با طیف خاطر محصول مورد نظر خود را انتخاب کرد زیرا در تمامی برگرهای آن گوشت بیشترین درصد را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل فارغ از ترکیبات این ساندویچ، امکان لذت بردن از یک همبرگر خوش طعم وجود دارد. از طرف دیگر تنوع برگرهای ارائه شده توسط عطاویچ بسیار بالا است. در واقع هر فردی با هر ذائقه ای می تواند همبرگر محبوب خود را انتخاب کند. عطاویچ یک فروشگاه زنجیره ای است که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد. از این رو ساکن هر شهری که باشید می توانید از کیفیت و طعم بی نظیر ساندویچ های عطاویچ بهره مند شوید. همچنین امکان ثبت سفارش و خرید اینترنتی ساندویچ نیز وجود دارد. در این صورت بدون طی مسافت و صرف هزینه می توانید سفارش خود را در کمترین زمان دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه، عطا غول ها

اگر قصد خرید همبرگر از عطاویچ را دارید به شما دسته عطاغول ها را پیشنهاد می کنیم. این برگر ها با توجه به حجمی که دارند، برای بیشتر از یک نفر مناسب هستند و از مواد مختلف و جذابی درست شده اند. عطاغول ها شامل چهار نوع ساندویچ برگر بنام های عطیو، عطیو ژامبو، عطیو چیکن و عطیو پلاس هستند.

عطیو شامل ۳۰۰ گرم برگر ، قارچ پنیر ورقه گودا

عطیو ژامبو شامل ۳۰۰ گرم برگر ، ژامبون مرغ ۱۶۰ گرم ، قارچ و پنیر ورقه ای گودا

عطیو چیکن شامل ۳۰۰ گرم برگر، فیله مرغ گریل شده ۳۰۰ گرم ، قارچ و پنیر ورقه ای گودا

عطیو پلاس شامل ۲ عدد برگر ( ۶۰۰ گرم ) ، قارچ و پنیر ورقه ای گودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml