راه اندازی یک ابر کارخانه جدید برای تولید باتری های نانو در آمریکا

انرژی نانوتک در حال برنامه ریزی برای ساخت سوپر کارخانه خود برای تولید باتری های نانو در شهر براونفیلد است. ساخت این کارخانه در سال ۲۰۲۴ آغاز می شود و توسعه تجارت باتری های لیتیوم یون گرافن در ایالات متحده را سرعت می بخشد.

به گزارش اخبار تایمز؛ خبر ساخت این کارخانه جدید در پی انتشار خبر فروش موفق محصولات نانوتک انرژی از وب سایت RENO است که نشان از جاه طلبی این شرکت برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان دارد. شرکت انرژی نانوتک در نظر دارد از این سایت برای احداث کارخانه ای با ظرفیت تولید ۶ گیگاوات ساعت در سال استفاده کند. این شرکت امیدوار است که این ابر کارخانه جدید در سال ۲۰۲۵ به بهره برداری برسد.

کوریتس کولار، مدیر ارشد فروش و بازاریابی در شرکت انرژی نانوتک می گوید: برای مدت طولانی، آمریکا برای تولید باتری به کشورهای دیگر متکی بوده است. ما در حال برداشتن یک گام مهم برای تولید پیشرفته‌ترین باتری‌های مبتنی بر گرافن هستیم و مشتاقانه منتظریم تا در سال ۲۰۲۵ با راه‌اندازی این کارخانه، فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.»

باتری‌های تولید شده توسط نانوتک انرژی پتانسیل ایجاد انقلابی در عملکرد لوازم الکترونیکی مصرفی، خودروهای الکتریکی، تجهیزات دریایی، ذخیره‌سازی انرژی و سخت‌افزار نظامی را دارند. باتری‌های انرژی نانوتکنولوژی ایمن‌تر و کارآمدتر از باتری‌های لیتیوم یون معمولی و سایر باتری‌ها هستند. آنها چگالی انرژی رقابتی و عمر چرخه قابل توجهی دارند و می توانند بین منفی ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml