رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!

یک ورزشکار بریتانیایی رکورد سنگین‌ترین مشت ثبت شده در تاریخ را جابجا کرد.

به گزارش خبرگزاری ؛ ادی هال، قهرمان پیشین مسابقات قوی‌ترین مردان جهان، رکورد قبلی سنگین‌ترین مشت تاریخ را شکست و آن را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش تسنیم، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷، دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml