سقوط شدید بیت کوین قبل از نصف شدن

اکو ایران: در آستانه رویداد نصف شدن، بیت کوین با کاهش قابل توجه قیمت همراه است که دلیل آن رشد شاخص دلار آمریکا و کاهش ورودی سرمایه به صندوق های قابل معامله در بورس این ارز دیجیتال است.

به گزارش اخبار تایمز، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر رویداد نصف شدن بیت کوین است، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال در روز چهارشنبه (۲۹ آوریل) به روند نزولی خود ادامه داد.

به گزارش کوین تلگراف، داده ها نشان می دهد که بیت کوین امروز در عرض چند ساعت ۷.۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و به کانال ۵۹۰۰۰ دلار سقوط کرد. علاوه بر تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، دلیل تسریع کاهش قیمت بیت کوین در روزهای اخیر به کاهش قابل توجه تقاضا برای وجوه قابل معامله این ارز دیجیتال، تقویت شاخص دلار آمریکا و تضعیف تنظیمات فنی بیت کوین

گزارش ها حاکی از آن است که اکثر صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین هیچ گونه جریان سرمایه ای در روزهای اخیر ثبت نکرده اند. موضوعی که فعالان بازار را در برابر بسیاری از سوالات قرار داده است. با این حال، برخی کارشناسان بر این باورند که کاهش قابل توجه سرمایه سرمایه گذاری شده در ETF های بیت کوین جای نگرانی ندارد و برای اکثر صندوق های قابل معامله در بورس امری طبیعی است.

نصف شدن یک رویداد بزرگ است که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد، جایی که پاداش استخراج‌کنندگانی که تراکنش‌ها را تأیید می‌کنند و آنها را به بلاک چین اضافه می‌کنند به نصف کاهش می‌یابد. هدف از این مکانیسم که در طراحی بیت کوین رمزگذاری شده است، کند کردن ایجاد بیت کوین های جدید و کمیاب تر کردن این ارز دیجیتال است. همانطور که کاهش تولید طلای جدید است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۲۹ آوریل) از ۵۹۸۲۰ دلار تا ۶۴۴۵۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۶۱۰۰۰ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۲ هزار دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۰.۴۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۹۱۷ دلار به ۳۱۲۳ دلار در نوسان بود. این ارز رمزنگاری شده در ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۳ هزار دلار معامله شد.

تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۷۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴.۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل ۱۴ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml