سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود + اعلام جزئیات

رئیس ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل گفت: سهمیه سوخت ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند پس از ابلاغ و در صورت عدم تمدید بیمه قطع می شود.
به گزارش اخبار تایمز؛ علیرضا احمدی فینی رئیس ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور گفت: نارضایتی در حوزه انرژی کشور وجود داشته که باید در این حوزه مدیریت سوخت انجام شود و این موضوع برای ما بسیار مهم است. شخص ثالث را ردیابی کرده و برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند کارت سوخت صادر نمی کند.
احمدی فینی تصریح کرد: طبق ماده ۴۸، برای ناوگانی که بیمه شخص ثالث ندارند، کارت سوخت صادر نمی شود و سهمیه سوخت به آنها تعلق نمی گیرد، همچنین با هماهنگی و پیگیری با ستاد سوخت که انجام می شود. در حال حاضر برای خودروها و ناوگان در اولویت است. گاز سوختی نفت است که سهم بیشتری در سیستم حمل و نقل عمومی نسبت به سایر بخش ها دارد.
رئیس ستاد مدیریت سوخت حمل و نقل کشور تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام داده ایم سعی شده با اجرای این ماده کمترین آسیب را به مردم وارد کنیم چرا که برخی از رانندگان فراموش کردند بیمه خود را تمدید کنند و در این زمینه وقفه ای برای تمدید ایجاد خواهد شد که نقش موثری در اجرای بیمه شخص ثالث خواهد داشت.
وی گفت: از حدود یک ماه قبل اطلاع رسانی به رانندگان را آغاز کرده ایم تا زمانی که راننده برای سوخت گیری به جایگاه می رود، در صورت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث، در هنگام سوخت گیری به راننده هشدار و هشدار داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml