سودآورترین ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴

اکوایران – این گزارش ارزهای دیجیتال با بیشترین رشد قیمت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ را معرفی می کند و رقبای بیت کوین را از نظر بیشترین میزان سود معرفی می کند.

به گزارش اخبار تایمز، ممکوین ها توانستند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به سودآورترین ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شوند.

به گفته کوین تلگراف، ارزهای رمزنگاری شده که در دسته «ممکوین» قرار می گیرند، از یک الگوی رفتاری اینترنتی سرچشمه می گیرند یا ویژگی های طنز دارند. دوج کوین به عنوان یکی از معروف ترین ممکوین ها شناخته می شود.

در سه ماهه اول سال جاری، memecoin ها بیشترین سود را کسب کردند و میانگین سود آنها در بین ارزهای دیجیتال اصلی ۱۳۱۲ درصد بود.

گزارش ها نشان می دهد که memecoin های ایجاد شده در مارس ۲۰۲۴ در میان ۱۰ memecoin برتر از نظر ارزش بازار در پایان سه ماهه اول قرار داشتند، از جمله Book of Meme، Brett و Cat in a Dog World.

در سال ۲۰۲۴ و در پایان ماه مارس، memecoin برت با عملکرد ۷۷۲۷ درصدی توانست بیشترین رشد قیمت را داشته باشد و پس از آن، memecoin «کلاه سگ زن» با رشد ۲۷۲۱ درصدی همراه شد.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز جمعه (۱۷ آوریل) از ۶۶.۲۶ دلار تا ۶۸.۶۹۲ دلار در نوسان بوده است. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران تقریباً ۶۷۴۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۵۰۰ دلار کاهش یافته است. ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸.۳۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۲۱۲ دلار به ۳۳۳۳ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران به قیمت ۳۳۱۲ دلار معامله می شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۱۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷.۷۷ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به هفته گذشته ۵ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml