شرکتی که بیش از هر کشوری بیت کوین دارد

اکو ایران: شرکت آمریکایی Microstrategy اخیرا حجم قابل توجهی بیت کوین خریداری کرده است که باعث شده این شرکت بیش از هر کشوری در جهان بیت کوین داشته باشد.

به گفته اکو ایران، یک شرکت نرم افزاری آمریکایی، پس از افزایش دارایی بیت کوین خود به بیش از ۱۴ میلیارد دلار، اکنون بیش از هر کشوری در جهان بیت کوین در اختیار دارد.

به گزارش ایندیپندنت، شرکت آمریکایی Microstrategy اعلام کرد که در چهار ماهه اول سال ۲۰۲۴ ۲۵۲۵۰ بیت کوین خریداری کرده است و مجموع دارایی بیت کوین این شرکت را به ۲۱۴۴۰۰ رساند. این معادل بیش از ۱ درصد از کل بیت کوین های موجود است.

این موضوع MicroStrategy را به بزرگترین شرکت دارایی بیت کوین در جهان تبدیل کرده است. میزان بیت کوین این شرکت آمریکایی نیز بیش از ۱۰ برابر دومین شرکت بزرگ جهان از نظر دارایی بیت کوین است.

خرید اخیر MicroStrategy نیز نشان می دهد که این شرکت حتی بیت کوین بیشتری نسبت به ایالات متحده دارد. طبق گزارش ها، ایالات متحده دارای ۲۰۷۱۸۹ بیت کوین به ارزش ۱۳.۵ میلیارد دلار است.

دارندگان بیشترین مقدار بیت کوین در جهان.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز چهارشنبه (۱۹ مه) از ۶۱۸۱۹ دلار تا ۶۲۹۹۷ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال ساعت ۲۱ به وقت ایران با قیمت ۶۲۵۰۷ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۹۰۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملاتی بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲.۲۵ میلیارد دلار بوده است و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۱۰ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۹۷۸ دلار به ۳۹۷۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۱:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۳ هزار و ۷ دلار معامله شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۲.۱۱ میلیارد دلار رسید و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۴ درصد افزایش یافت.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml