طلای جهانی از تکاپو افتاد

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۲۴ آوریل) کاهش یافت، زیرا ترس از تشدید درگیری در خاورمیانه کاهش یافت، در حالی که سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات مهم اقتصادی ایالات‌متحده بودند که می‌تواند زمان کاهش نرخ بهره را مشخص کند.

طلای جهانی از تکاپو افتاد

به گزارش اقتصاد۱۰۰، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۲۰ دلار و ۱۹ سنت در هر اونس رسید که به کمترین میزان خود از پنج آوریل در جلسه قبل رسید. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۴ درصد کاهش به ۲۳۳۳ دلار و ۸۰ سنت رسید.

به نظر می رسد که ترس از درگیری منطقه ای گسترده تر در خاورمیانه کاهش یافته است. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو ایالات متحده به عدم ضرورت کاهش نرخ بهره اشاره دارد. معامله گران اکنون انتظار دارند که اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو به احتمال زیاد در سپتامبر رخ دهد. نرخ های بهره بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می دهد.

طبق گزارش رویترز، فعالیت های تجاری ایالات متحده در ماه آوریل کاهش یافت و بازارها منتظر اطلاعات مخارج مصرف شخصی ماه مارس هستند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۷.۲۴ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۹۱۰.۱۵ دلار رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۰۱۸ دلار و ۵۰ سنت رسید.

انتهای پیام





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml