بازیگر طنز تلویزیون، علی صبوری در بیمارستان روانی بستری شد + جرئیات این ماجرا

علی صبوری چهره اینستاگرامی فعال در مسابقه خندوانه از بستری شدنش در بیمارستان روانی خبر داد.

 

به گزارش اخبار تایمز؛ علی صبوری بازیگر و کمدین معروف از بستری شدنش در بیمارستان روانی خبر داد. همچنین وکیل صبوری ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت شکایت این بازیگر پس از درگیری در بیمارستانی در سال ۱۴۰۰، اعلام کرد که با توجه به وضعیت فعلی صبوری، اجرای حکم زندان وی فعلا متوقف شده است.

صبوری روز جمعه در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

به خاطر فشارای روانی که روم بود و هست، به خاطر ناحقی‌ ها و نامردی‌ ها، بهم حمله های عصبی عجیبی دست می‌ داد. دکتر دستور داد مدتی بستری باشم (یک ماه). ۲۵ روزش مونده. واسه سلامتی من و هر کی که مریضه و مشکلی داره دعا کنید. از گفتنش خجالت نمی‌ کشم، دنبال ترحم هم نیستم ولی خواستم بگم بد روزگاریه، بد!!!! سی و یک سالگیم چه جوری شروع شد.

بازیگر طنز تلویزیون، علی صبوری در بیمارستان روانی بستری شد + جرئیات

خبر بستری شدن علی صبوری در بیمارستان روانی بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. پس از آن صبوری گزارش دیگری از وضعیت او منتشر کرد.

بازیگر طنز تلویزیون، علی صبوری در بیمارستان روانی بستری شد + جرئیات

حسین شاهرخی وکیل علی صبوری در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت جدید پرونده شکایت این بازیگر توضیحاتی ارائه کرد.
شاهرخی در این خصوص اظهار داشت: در اواخر اسفند ماه سال ۱۴۰۰ موکلم علی صبوری به دنبال علائم بیماری قلبی به بیمارستان رجایی تهران مراجعه کرد اما به دلیل بی احتیاطی پزشک کشیک و در نهایت فشار عصبی بر وی، بین فرد (علی صبوری) و افسر کلانتری و همچنین پزشک کشیک درگیری رخ می دهد.
وی افزود: موکلم آقای علی صبوری پس از تشکیل پرونده و اعلام جرم توسط پزشک کشیک و افسر کلانتری به دو فقره حبس تعزیری به مدت ۴ ماه (جمعاً ۸ ماه) محکوم می شود.
این وکیل دادگستری با بیان اینکه افسر پلیس در روند رسیدگی به این پرونده از شکایت خود صرف نظر کرد و رضایت داد، گفت: در واقع پلیس هدف از این شکایت را حفاظت از ماموران پلیس در حین انجام وظایف و کشف این موضوع اعلام کرد. اشتباه شخص مقصر و حالا که متهم (علی صبوری) اعلام پشیمانی می کند می تواند رضایت دهد و در نهایت امین شکرمی (افسر نیروی انتظامی) در این مورد رضایت داد.
بازیگر طنز تلویزیون، علی صبوری در بیمارستان روانی بستری شد + جرئیات
وکیل دادگستری علی صبوری گفت: متأسفانه شاکی دیگر پرونده که یکی از پزشکان بیمارستان محل درگیری است راضی به رضایت نشدند و مبلغی را برای جلب رضایت طلب کردند که خارج از توان موکلم است. پرداخت.
وی با بیان اینکه به دلیل بیماری از قاضی درخواست کردیم موکلم را روانه زندان نکند، گفت: قاضی ابراهیمی معاون اجرایی دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرده است که اجرای حکم حبس متوقف شده است. این شخص (علی صبوری) فعلا نباید به زندان برود.
شاهرخی در تشریح ماده ۵۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری گفت: در این ماده آمده است: هر گاه محکوم به بیماری جسمی یا روحی مبتلا باشد و اجرای مجازات موجب تشدید بیماری یا تأخیر در بهبودی وی شود، قاضی دادگاه کیفری به شرح زیر است. اجرای احکام کیفری پس از اخذ نظر پزشکی قانونی تا بهبودی، اجرای مجازات را به تعویق می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml