معامله ۸۰ کیلو شمش طلا در بیستمین حراج

به گزارش اقتصاد۱۰۰، علی طرزعلی معاون مرکز مبادله در رسانه ملی گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و یورو ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان ثبت شد. همچنین نرخ دلار در تالار حواله مرکز مبادله ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان و یورو ۴۳ هزار و ۶۲۸ بود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: در رابطه با میزان تامین ارز از ابتدای فروردین تاکنون به این شرح بود که برای کالای اساسی با نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ۶۳۶ میلیون دلار، برای کالا‌های تجاری با نرخ ۴۱ هزار تومان ۱ میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار و برای واردات در قبال صادرات با نرخ توافقی ۵۵۱ میلیون دلار تامین ارز داشتیم و در مجموع ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار تامین ارز در مرکز مبادله داشتیم.

طرزعلی اظهار کرد: میزان تخصیص ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۲، ۴ هزار و ۳۰۰ میلیون دلار بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۶ درصد رشد داشته است.

او همچنین افزود: در مجموع برای میزان ارزی که برای کالا‌های اساسی دارو و تجهیزات پزشکی و همچنین کشاورزی اختصاص یافته از ابتدای فروردین ماه تا به امروز ۶۳۶ میلیون دلار بوده است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر بیستمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله در حال برگزاری است که از ۱۹۳ کیلوگرم طلا عرضه شده، ۸۰ کیلوگرم به فروش رفته و جلسه همچنان در حال برگزاری است و در ۱۹ حراج که تا به امروز انجام شده ۲ هزار و ۶۳۶ کیلوگرم طلا عرضه شده است.





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml