کانال تتر و شکاف دلار در بازار

به گفته تحلیلگران فنی، در صورت تثبیت قیمت تتر زیر خط پشتیبانی فنی ۶۳۷۰۰ تومان ممکن است وارد کانال ۶۲۰۰۰ تومان شود.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز چهارشنبه به روند کاهشی خود ادامه داد و در این معاملات وارد کانال ۶۲ هزار تومانی شد. با از دست دادن خط حمایتی ۶۳ هزار و ۸۰۰ تومانی قیمت دلار هرات، کف روند صعودی روز سه شنبه، روند بازار از بین رفت. قیمت دلار روز چهارشنبه از ۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز شد و پس از افت در نیمه دوم سال وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد. دلار هرات با قیمت ۶۲ هزار و ۹۵۰ تومان به فعالیت خود پایان داد.

قیمت درهم امارات از ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد و تا ۱۷ هزار و ۲۶۰ تومان کاهش یافت. قیمت برآوردی به دلار از ۶۳۰۰۰ ۳۴۴ تومان درهم محاسبه شده است. اختلاف قیمت درهم با دلار هرات نسبت به روز سه شنبه کاهش یافت و به ۴۰۰ تومان رسید.

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳.

همچنین قیمت تتر در روز چهارشنبه به دلیل ریزش حمایت ۶۴ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت و یک کانال عقب نشینی کرد. به گفته تحلیلگران فنی، در صورت تثبیت قیمت تتر تحت حمایت فنی ۶۳۷۰۰ تومان ممکن است وارد کانال ۶۲۰۰۰ تومان شود. از سوی دیگر، اگر این سطح در بازار حفظ شود، ممکن است به سمت مقاومت حرکت کند. فاصله قیمت تتر و دلار هرات به هزار تومان رسیده است که رقم قابل توجهی است.

از نظر فنی قیمت دلار در هرات ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان مقاومت دارد. تا زمانی که زیر این قیمت باشد، روند نزولی بیشتری در بازار فارکس وجود خواهد داشت و قیمت در هفته آینده به سمت انتهای کانال حرکت خواهد کرد. شرط تثبیت قیمت دلار هرات در کانال ۶۲ هزار تومان در روز پنجشنبه، معامله درهم زیر ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان است.

اگرچه بازار آزاد ارز در حال کاهش بود، اما همچنان شاهد رشد قیمت در بازار رسمی هستیم. قیمت اسکناس دلار در صرافی با ۴۴ هزار تومان افزایش وارد کانال شد. قیمت دلار حواله نیز سیر صعودی داشت و یک کاناله رشد کرد و به ۴۱ هزار تومان رسید. همچنین قیمت یورو در مرکز مبادلات طلا و ارز ۳۰۰ تومان افزایش یافت و ۴۷ هزار تومان وارد کانال شد.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml