کاهش بی سابقه در جریان ورودی بیت کوین به صرافی های ارزهای دیجیتال

اکوایران: داده ها حاکی از آن است که دارندگان بیت کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی و فروش سریع آن ندارند.

به گزارش اخبار تایمز، ورود بیت کوین به صرافی های ارز دیجیتال به کمترین میزان خود در یک دهه اخیر رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، داده ها نشان می دهد که از زمانی که این ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۲۴ به قیمت رکورد ۷۳۸۰۰ دلار برسد، ورودی روزانه بیت کوین به صرافی ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

به نظر می رسد معامله گران بیت کوین نمی خواهند این ارز دیجیتال را برای فروش سریع در حساب صرافی قرار دهند و می خواهند آن را حفظ کنند. بر اساس گزارش CryptoQuant، در آوریل و می ۲۰۲۴، ورودی روزانه بیت کوین به حساب های صرافی های بزرگ به پایین ترین سطح خود در ۱۰ سال گذشته رسید. به عنوان مثال، در ۲۰ آوریل (۱ می) تنها ۸۴۰۰ بیت کوین وارد صرافی ها شد.

آخرین باری که چنین جریان های کوچکی از بیت کوین وارد صرافی ها شد، قیمت این ارز دیجیتال کمتر از هزار دلار بود.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (۱۸ مه) بین ۶۲۹۱۸ تا ۶۴۳۶۱ دلار بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۶۳۲۰۶ دلار معامله شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۷۰ دلار افزایش یافته است.

ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴.۲۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به یک هفته قبل ۵ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۰۲۸ دلار به ۳۱۲۸ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۳۰۴۴ دلار معامله شد. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۳۰ دلار کاهش یافته است.

ارزش تراکنش های دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۹.۱۱ میلیارد دلار رسید و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل تقریباً ۲ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml