کریم بنزما بصورت رسمی به تیم الاتحاد پیوست + جزئیات ماجرا

کریم بنزما با عقد قراردادی دو ساله از تیم رئال مادرید و هم تیمی هایش خداحافظی کرده و بصورت رسمی و رسانه ای به تیم الاتحاد عربستان پیوست.

کریم بنزما در دیدار برابر اتلتیکو بیلبائو برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و از هواداران تیم خداحافظی کرد. بنزما با عقد قراردادی دو ساله رسما به الاتحاد پیوست. سایت گل عربی و دیگر رسانه‌های عربی هم این خبر را تایید کردند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس هم با توییتی این خبر را رسما اعلام و تاکید کرد که کاپیتان پیشین رئال مادرید بعد از حضور در مراسم خداحافظی این باشگاه راهی عربستان می‌شود. الاتحاد برای جذب بنزما سالی ۲۰۰ میلیون یورو به این بازیکن پرداخت می‌کند.

جزئیات دستمزد عجیب و غریب بنزما به تومان در عربستان

کریم بنزما بصورت رسمی به تیم الاتحاد پیوست + جزئیات ماجرا

نکته جالب پول هنگفتی است که ستاره مسلمان با نشان دادن چراغ سبز به سعودی ها به جیب خواهد زد. طبق گزارش سایت «اسپورت» سعودی جزئیات دستمزد نجومی بنزما مشخص شد که به شرح زیر است:

قرارداد دوساله بنزما با الاتحاد به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سعودی( بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان) است. دستمزد سالیانه اش ۸۰۰ میلیون ریال(بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان) است.

دستمزد ماهیانه کاپیتان رئال در الاتحاد ۶۶ میلیون ریال(بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان) است. بنزما هفته ای ۱۴ میلیون رئال(بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان)، روزانه ۲ ملیون ریال( بیش از ۲۶ میلیارد تومان) و ساعتی ۸۸ هزار ریال(بیش از  یک میلیارد تومان) به جیب می زند.

کریم بنزما بصورت رسمی به تیم الاتحاد پیوست + جزئیات ماجرا

 اولین و آخرین گل کریم بنزما در رئال مادرید

کریم بنزما دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید پس از کریستیانو رونالدو است. کریم بنزما اولین گل خود را در رئال مادرید در سال ۲۰۰۹ و در بازی رئال مادرید مقابل خرز به ثمر رسانده است. رئال مادرید در هفته سوم لالیگا در فصل ۲۰۰۹/۱۰ موفق شد با نتیجه پنج بر صفر خرز را شکست دهد و کریم بنزما در آن بازی یکی از گل های رئال مادرید را به ثمر رساند.

آخرین گل کریم بنزما هم در رئال مادرید، در هفته پایانی لالیگا ۲۰۲۲/۲۳ در بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رسید. بنزما آخرین گل خود را از روی نقطه پنالتی زد. کریم بنزما به طور کلی در رئال مادرید در ۶۴۸ بازی برای رئال مادرید موفق شده است ۳۵۴ گل به ثمر برساند و فقط به کریستیانو رونالدو که با ۴۵۰ گل آقای گل تاریخ رئال مادرید است، نرسد.

کریم بنزما بصورت رسمی به تیم الاتحاد پیوست + جزئیات ماجرا

اکنون بنزما و رونالدو در لیگ عربستان با هم رقیب می شوند و باید دید که عملکرد آن ها به چه شکل خواهد بود.

آخرین گل کریم بنزما در رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml