گورمن: اپل ویژن پرو ۲ حداقل ۱۸ ماه دیگر عرضه خواهد شد

به گزارش گروه دانش و فناوری، ممکن است اپل ویژن پرو ۲ به این زودی‌ها وارد بازار نشود. اولین حمله اپل به قلمرو واقعیت ترکیبی با هدست ویژن پرو به طور کلی موفقیت‌آمیز بوده و این محصول به دلیل ویژگی‌های مختلف واقعیت ترکیبی‌اش تحسین برانگیز بوده است.

با این حال، قیمت بالا و معایب اولیه این هدست باعث شده که برخی از خریداران از خرید خود پشیمان شوند. در حال حاضر، مارک گورمن، تحلیلگر، حدس می‌زند که نسخه اصلاح شده، اپل ویژن پرو ۲، ممکن است حداقل تا ۱۸ ماه دیگر وارد بازار نشود.

گورمن در خبرنامه اخیر خود به نام “Power On” گفته که اپل حداقل ۱۸ ماه تا عرضه نسل دوم ویژم پرو فاصله دارد. این بدان معناست که اپل ویژن پرو ۲ ممکن است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود. گزارش‌هایی مبنی بر پس دادن هدست‌های ویژم پرو توسط مشتریان وجود دارد که باعث نگرانی‌هایی در مورد عملکرد اولیه محصول شده است. گورمن خاطرنشان کرد که این بازگشت‌ها معمول است و به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد.

گورمن می‌گوید: “ویژن پرو بی نظیر است. اگر قبلاً این محصول را خریداری کرده‌اید، به احتمال زیاد یکی از طرفداران سرسخت اپل یا جزو اولین پذیرنده‌های فناوری جدید هستید. می‌توان حدس زد که این گروه بسیار کمتر از خریداران عادی آیفون یا آی‌پد احتمال دارد که چیزی را پس بفرستند.”

شکایات در مورد هدست ویژن پرو عمدتاً حول وزن دستگاه، انتخاب برنامه و برچسب قیمت سنگین ۳۵۰۰ دلاری می‌چرخد که با تجربه کاربری فعلی موجه به نظر نمی‌رسد. علیرغم اینکه ویژن پرو با قیمت بالایش خود را به عنوان یک کالای لوکس خود قرار می‌دهد، به نظر می‌رسد که با چالش‌های معمول فناوری نسل اول مواجه است.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، از عملکرد ویژن پرو، به خصوص در مقایسه با متا کوئست ۳ انتقاد کرده و موانعی که اپل در این بازار به سرعت در حال تحول با آن روبرو است را برجسته کرد.

اپل به دلیل رویکرد دقیق خود در دسته‌بندی محصولات جدید، با اولویت دادن کیفیت بر سرعت، شناخته شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که نسخه فعلی ویژن پرو برای برخی از کاربران انتظارات را برآورده نکرده است، بنابراین مطمئناً جایی برای بهبود عملکرد وجود دارد.

 

انتهای پیام



منبع :


تکراتو



وبگردی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml