سودآوری؛ سرانجام دوازده ماه پرتلاطم بیمه سینا

بیمه سینا، بهار ۱۴۰۲ را در حالی آغاز کرد که برنامه‌ریزی و اقدامات اصلاحی موجب بازگشت این شرکت به ریل اصلی و سود۳.۲۱۰ میلیارد ریالی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ در پایان سال ۱۴۰۰، بیمه سینا زیان ۵۷۹ میلیارد تومانی را در عملکرد خود ثبت کرده بود، امّا در اسفند ۱۴۰۱ این زیان با برخی اصلاحات، تعدیل و بهینه سازی پرتفوی و تغییر الگوی فروش تبدیل به سود ۳.۲۱۰ میلیارد ریالی شود و نوید بخش دوران رونق و سودآوری برای سهامداران و ذینفعانش باشد.

براساس این گزارش، بیمه سینا در ۱۲ ماه منتهی به اسفند ۱۴۰۱ به ازای هر سهم، ۵۴۷ ریال سود ساخت که این کاهش شدید زیان انباشه و سودآوری موجب شد تا در روزهای گذشته شاهد، روند صعودی قیمت و تشکیل صف سنگین خرید در سهم “وسین” باشیم .

گزارش و تحلیل های آماری بیمه سینا نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی یک ساله‌ی این شرکت با رشد ۱۱۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به حدود ۴۰ هزار میلیارد ریال رسیده است .

این گزارش می افزاید، بیمه سینا که در دوره مدیریتی جدید سعی در رعایت اصول حرفه ای و بهینه سازی ترکیب پرتفوی دارد، آمادگی خود را برای برداشتن گام های بلندتر در مسیر سودآوری نشان داد و با تقویت شبکه فروش و اصلاح رویه های گذشته، به اهداف از پیش تعیین شده خواهد رسید.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml