آخرین اخبار از طرح ملی مسکن در شهرهای جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید بودند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط هستند و ساخت مسکن برای آنها در حال اجراست.
به گزارش اخبار تایمز به نقل از مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به روند اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید گفت: ۳۱۱ هزار نفر متقاضی مسکن در شهرهای جدید ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۷۷ هزار نفر واجد شرایط هستند و ساخت مسکن برای آنها در حال بهره برداری است. در حال تبدیل شدن است

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ساخت مسکن برای ۱۵۰ هزار متقاضی بدون مشکل است و کار آنها آغاز شده است و ۲۷ هزار واحد دیگر نیز در برنامه عملیاتی شدن است و در تلاش هستیم تا به نتیجه برسیم. تعهد در مورد اجرا بیایید طرح نهضت ملی مسکن را اجرا کنیم.
وی گفت: برای حسن اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین با الحاق و همچنین تغییر کاربری های مجاز و تعریف شهرک های تفکیک شده در حال پیگیری است و بخشی از تعهدات شرکت عمران شهر جدید است. در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهرک ها که به زودی ساخت آن آغاز می شود. اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml